2013年10月7日 星期一

今朝有酒~


 
今朝有酒今朝醉, 今晚真係好想醉住嚟瞓~  柜面支紅酒開左起碼半年, 今晚突然想醉就攞出嚟飲, 點不知果然不出我所料真係壞左!

好彩老豆有時入嚟食飯, 總有一兩支酒留係到, 因為未生時我番屋企食飯, 我總會倒d嚟飲~



今晚飲左小小威士忌, 個人舒服D, 但係心情冇好左, 希望high high地可以即刻瞓左, 但可惜唔係........

已經一個月有多, 我仍然仲係唔想同老公講嘢, 我就連一眼都唔想望佢! 佢, 耐唔耐會同我講嘢, 但係我, 唔鐘意就唔答, 關於個仔嘅嘢, 就只係答一句, 多一句都唔想!

我同滕滕講叫佢老豆唔好番嚟, 叫佢去嫲嫲到住, 但係滕滕同我講佢唔想, 因為佢話"爸b都好錫我, 我唔想你唔比佢番嚟!" 如果唔係因為有滕滕, 我一早就已經唔想番去見到佢!  因為我唔可以容忍我嘅另一半唔尊重我!

我容忍量好高, 而且耐力都好強! 我可以容忍, 但係唔好挑戰我, 到我真係嬲嗰時, 我真係可以好認真!  朋友叫我, 叫我個腦可唔可以唔好咁清晰, 尤其係做女人應該係要糊塗D! 如果可以, 其實我都好想好似馮小姐咁蠢, 因為我都唔想咁煩! 朋友叫我今次算, 但係我個心仲頂住, 咁頂住又點可以當冇嘢算呢?!

星期五晚我沖緊涼嗰時, 佢打電話番嚟同滕滕講叫我地等佢放工番嚟一齊去食糖水, 聽到我就同滕滕講我好眼瞓, 叫佢同佢老豆自己去! 起衫滕滕都只係講左幾下係咁叫我一齊去, 開始越夜佢就越叫越多次, 越講越激動咁喊出嚟, 仲喊到嘔左D嘢落張床到! 做亞媽睇見自己個仔喊到嘔晒, 係咁要自己一齊去時, 我相信冇亞媽唔會心軟, 所以結果我都去左! 我知道我如果出得去食糖水, 就代表我已經下左啖氣! 因為我啖氣下唔落, 所以我跟本就冇諗過出去!  果然不出我所料, 睇老公個心情、說話就知道佢覺得我已經下左啖氣, 因為佢明顯地開心左! BUT, SORRY! 我同佢講, 我仍然未同你FRD 番!

我唔係想高姿態, 亦都唔係想佢好似當我皇后咁氹番我, 因為我知佢唔係呢類人所以亦都唔會咁做, 我亦明白佢係呢個幾月以嚟不斷咁同我講嘢係想我條氣下, 但係我未得, 因為我仍然仲CHOK 住!





沒有留言:

張貼留言