我好相信亦都感覺到小朋友4-6歲係發展潛能嘅階段, 所以我成日都同滕滕長篇大論咁去解釋每一樣事, 而滕滕亦都好不厭其煩咁不斷延續我地嘅話題! 幸好, 滕滕好有耐性咁去聽晒我嘅解釋, 因為堂家姐個仔都未聽到一半就已經走左去lu~
我冇學過點樣去引導佢地嘅潛能, 所以平時我都係盡我所能去引導滕滕思考, 而我其中一個目標就係佢可以講故事書比我聽!
之前買左一d故事書番嚟只係得圖畫, 而呢d故事書正正係想小朋友看圖表達! 我見到d圖畫一心就諗, 咁簡單應該係好容易啫, 但係事實並唔一樣囉, 我叫滕滕嘗試下去講, 佢一口就答我佢唔識!(唔知係唔係滕滕蠢呢? 可能係都唔定..........定係佢未到嗰個年齡所以佢先唔識呢..........)
如果佢係蠢, 唔緊要! 等我慢慢引導你囉, 所以而家每晚講故事書, 我講完一次, 第二晚我都要滕滕講番一次比我知! 起初滕滕都唔肯架, 一叫佢佢就話唔識, 但係我話囉, 次次都係我講比你聽, 你都要講下比我聽先得架! 唔識唔緊要, 睇住d圖畫見到乜就講乜, 因為媽me唔會話你又唔會笑你架!
所以, 我而家好期待, 唔知滕滕幾時先可以唔需要我先講一次就可以就咁講故事比我聽呢~?!

會唔會啲故事書太深呀?
回覆刪除UM.........我覺得係佢冇自信心囉, 因為嗰D都係公仔圖案嚟, 我覺得佢唔太敢去表達怕自己講錯囉~
刪除