已經比左個枕頭滕滕瞓左差唔多有一個星期喇, 係呢一個星期, 打風好似少左, 每朝起身見到佢都係係個枕頭上面!
可能因為佢而家識行喇, 所以真係要有承托喇!
今朝係巴士站上車, 打開個袋攞錢包出嚟時, 發現左個袋有........
有條紗巾係裏面!
我平時夜晚一番到去, 滕滕就摷我個袋d嘢出嚟, 但係尋晚佢就無啦啦放條紗巾入唛個袋到, 唔通佢知道我番工卦住佢? 所以比條巾我攞番工索????
又係時候搵保嬰丹出嚟傾下計喇, 尋日已經同滕滕傾過, 狀態良好, 好過之前幾晚, 因為之前幾晚, 佢晚晚三四點都喊住嚟搵我, 攪到我晚晚都要起身!
所以尋晚我決定搵保嬰丹出嚟幫下手, 果然傾過之後就好左少少喇! 今晚, 已經又傾過, 希望傾多兩三晚唔使再傾喇!
而家滕滕一聽到洗白白, 佢就自己掃自己個身, 跟住就要人同佢沖涼!
好似尋日咁, 送完梓祐番屋企, 我番到屋企想沖涼先, 滕滕一聽到就掃自己個身, 跟住就要跟住我喇! 因為我真係要沖涼嘛, 所以叫左老公睇住佢, 不過我一路沖, 佢就一路喊, 我沖完出嚟就話同佢沖囉, 咁佢先喊停!
豬仔! 你唔使咁嘛! 你好似中午先沖完涼, 跟住又冇出過街, 又冇出過汗, 唔使沖咁多次啦!!!
今日梓祐好早已經嚟左, 因為佢問我佢係自己屋企食 lunch 定係嚟我到食先, 咁我就話你鐘意啦! 好開心, 佢撰左過嚟同我食! 因為佢老豆今日放假, 佢起左身之後, 就過嚟喇, 過到嚟都係11點半, 所以我同左佢去食嘢!
我今日問佢仲有冇比佢個乞E點佢, 佢話都係咁, 成日叫佢做嘢, 而個乞E就懶過鬼咁坐係到! 我聽到, 都好無奈, 因為個乞E又唔係冇理取鬧, 所以唯一可以同佢講, 叫佢做好本份, 如果佢無理, 就可以有理由咁爻佢!
梓祐真係好叻, 因為佢今日見到我部單鏡機, 佢又好似以前咁攞嚟玩, 攞嚟研究, 而我之前教佢點樣去用相機, 點樣去攞個 focus, 佢全部都記得, 所以一教佢用個單鏡機, 首先去搵個主體, 點樣先影得靚, 講左兩次, 佢就明白, 而且我教佢去拉爆, 佢玩左兩次就拉左出嚟比我睇喇!
雖然唔算好靚, 但係都算係咁啦, 得13歲咋!
(無啦啦仲咩拉我嚟拉呀,睇下拉到我隻手幾肥![雖然我係])
梓祐真係好乖, 雖然佢而家唔係成日係我身邊, 但係佢真係好識性, 因為我問佢有冇D咩想買, 而覺得佢地係唔會買比佢, 就可以同我講, 如果我覺得係有用唔係浪費, 我可以買比佢! 我起初以為佢會話好, 但係佢居然答我唔使喇, 佢會自己儲起 D錢, 跟住先去買, 叫我唔使嘥錢!
當時..........都唔係當時架喇, 之前都好多時咁問自己, 點解呢個唔係我個仔嘅?! 每當我每次問佢有咩想要, 佢都答我唔使喇, 佢而家仲有, 我可以慳番D錢! 佢越係咁同我講, 我就越想買嘢比佢! 我知道有時錢係唔可以代表一切, 但係我真係想佢身邊可以的話, 每日都有一樣嘢係身, 係我買比佢, 因為我想佢卦住我、諗起我!
我同佢傾計當中, 我發現我post係fb上面, 講過嘅嘢佢都知, 佢都有睇, 所以我就問佢, 咁耐冇見, 有冇卦住我, 唔知係唔係因為面對住我定係真心, 佢二話不說咁答我更係有卦住啦! 不過, 我都知道佢份人比較冷, 所以我都冇問落去點解佢唔打電話比我, 雖然我冇開到口, 但係老公都已經問左, 而佢個答案, 我冇認真去聽, 因為就算點問佢, 佢份人係點, 唔通我會唔知咩, 但求可以見到佢, 我就已經足夠!
張high chair 唔用會放番入細房, 今朝入細房攞尿片同滕滕換, 佢一見到張high chair, 佢就拉住張椅同我講 mom mom! 但係因為都係早上十點幾, 所以我就同佢講都未夠鐘食mom mom, 一陣先啦! 跟住叫佢出番嚟, 咁佢就出番嚟喇!
你條友仔, 平時食飯坐係張椅到就周身唔自在, 好似要逃出生天咁, 如果唔想你落地, 食咁餐飯就要搵九十幾樣嘢比你玩, 等你坐定定食埋碗飯! 而家未夠鐘, 你就拉張椅, 跟住同我講 mom mom!!!
咁即係本身你都係知道食飯要坐好啦, 咁你亦都知道食飯係要坐係呢張椅到啦, 咁你以後食飯可唔可以唔好咁百厭, 係到典床典稿席咁死都要走呀!!!
上一篇blog只係出左冇幾耐, 我就忍唔住要打多篇, 因為啱啱同滕滕食完奶瞓左!
呢兩晚, 滕滕瞓到半夜都醒左, 要我抱起佢跟住佢先肯左瞓番! 係咁嘅情況, 我唔會因為自己好眼瞓而放佢係我地兩個中間一齊瞓, 因為滕滕而家開始識嘢, 所以我怕會 lai嘢! 所以無論佢幾唔想我放番佢落床, 我都要堅持放番佢係自己床, 然後"暗"佢瞓!
唔知今晚會唔會又係咁呢??? 因為我今晚好清楚咁feel到, 佢想同我地一齊瞓!
飲完夜奶, 我跟住會抱佢一陣"暗"佢瞓, 因為我想等佢落左小小格先放番佢落床, 唔想d奶倒流, 所以佢飲完奶我就同佢講要"外外"覺豬喇! 講完之後, 佢就坐左係到對住我4萬咁笑, 跟住就爬左係公老個枕頭上面, 伏左係到, 之後就再望一望住我笑多一嘢!
呢一刻我已經feel到, 不過我要 double confirm! 所以佢見我望住佢唔郁, 佢又再擺過另外一個pose 瞓覺! 如事者我都望住佢唔郁, 佢又再擺多兩個瞓覺pose! 擺完之後佢見我冇反應, 佢就坐左係到, 而我又再講多一次, 做多一次要抱佢個手勢!
嗱! 嗱! 嗱! 我講完呢一次之後, 佢就扭下扭下個pat, 寧下個頭話比我知唔好!!! 跟住又瞓左係老公個枕頭上面!
不過, 我真係唔想以後佢死都要同我瞓佢先肯瞓, 我就好堅決咁抱起左佢, 跟住就"外"佢瞓! 佢當然第一時間都係爭扎啦, 不過我"NO"左一聲, 佢就死死地氣唔郁咁係我懷中, 迫於無奈咁開始瞓覺!
滕滕, 到你再大個小小, 媽me會比你同我&爸b一齊瞓, 但係只可以一個星期兩次, 同埋只可以係放假時先過嚟!
我都唔明, 點解呢條仔咁咋得下嬌架!
好似尋日咁滕滕係道膠閘到行嚟行去, 行行下就企左係中間, 咁道閘門就拍左係佢個pat到, 跟住佢就好慘叫係到叫!
個工人見到, 都唔係好頂得佢順, 就係到講: "都唔痛, 你叫咩啫!"
跟住呢條友仔就好冇引, 冇再係到扮晒嘢咁, 就行番入去喇!
道膠閘輕過佢d玩具10倍都有, 我見到, 都唔知佢有d咩咁痛係到叫, 跟本就擺明咋嬌!
前日馮小姐同我講話佢老公要搵人擇時辰八字開刀(我個心諗, 越攪越多嘢, 唔通擺酒"讚"左錢?!), 所以放左工就去符機, 問下邊日同咩時辰開刀!
尋日佢番嚟同我講, 符機出嚟話佢會早產, 所以比唔到日子佢, 叫佢順其自然!
所以佢打電話去DR FAN到問, 如果早產費用會係點計, 因為佢已經去左法國落訂喇!
姑娘話, 如果佢而家唔擇日子, 就唔使比多二千幾三千, 但係如果佢早產而又係非辦工時間, DR會收二千幾之外, 醫院仲會收多萬幾蚊, 因為佢選擇開刀, 就會係咁!
佢一聽到無論係咩情況, 只要係非辦工時間醫院都係會收多萬幾蚊之後, 佢就好似唔係好想! 因為可能加埋DR嗰邊要比多兩萬, 跟住再加加埋埋, total可能要比5-6萬!
佢好似想問我點咁, 佢都未問我, 我都已經答佢: "係你自己攞嚟架喎! 係你自己話要開刀架喎! 你係唔係諗住開刀唔痛呀?! 你唔好妄想喎! 個子宮都會痛架喎! 而且你仲多左個傷口痛架!"
佢聽完, 佢好無奈! 我知道佢好似想縮沙, 因為佢之前問過我係私家生要幾多錢, 以為最多係多我少少, 但係而家就計左就越計越多!
其實我真係覺得算把啦! 明知有d嘢係計唔到咁多架啦, 而且自己手頭咁緊, 就唔好死充啦!
尋日放左工, 個工人打電話嚟話滕滕發皮4!
發咩皮 4, 就係因為個麥包冇提子呀!!! 個工人一路比麥包滕滕食, 滕滕就一路望住個麥包搵提子! 個工人同佢講個包包冇晒提子呀, 滕滕就郁下郁下對手係到發猛曾!
所以個工人打比我, 叫我去買個麥包番嚟比佢, 但係個麥包要有提子架喎!
唔好玩嘢啦, 麥包就更係有提子啦, 不過就唔多啫, 食左就冇架啦, 我唔想買一包淨提子架, 因為食咁多好甜架嘛, 食包包咪好囉!!!
前日番屋企, 我一路食飯, 個工人就係到同滕滕玩, 係咁叫滕滕 JUMP!
我見到滕滕好想 JUMP, 但係 JUMP極都 JUMP 唔起, 腳尖都仲係係地上面! 唔知係因為重過頭定係咩原因, 我教極佢 JUMP, 係佢面前 JUMP, 佢都 JUMP 唔到!
其實滕滕都唔係好重啫, 比起佢同年齡嘅BB都係差唔多! 就好似熙熙咁, 早嗰兩個月都已經係咁成日 JUMP, 但係佢就只係行, 一味行, 都冇 JUMP過!
不過, 好彩佢都未識 JUMP, 因為如果識 JUMP就仲大獲, 到時張 sofa 唔爛就真係奇喇~
生左滕滕無幾耐之後就有風難, 到而家好似好番, 但係一熱D, 個人滾D, 就又起喇!
我諗可能真係生左之後D生理改變左, 攪到D風難郁D就起!
我諗應該唔段尾架喇, 成世都應該跟住我!
未到端午節之前嗰個星期, 我已經開始食糭, 日日食, 每日lunch都 2-3 隻, 放假又係屋企食, 食到尋日都仲有十隻八隻係個雪柜到!
不過尋日食完就 lai嘢啦, 個胃乸住乸住痛~ 可能真係頂唔順............食左咁多日!
可唔可以出年唔好再比咁多糭我呀~ 年年都係我一個人自己食晒!!! D糭又冇肥豬肉, 邊到好食架!!! 奶奶比嗰D又冇, 亞媽比嗰日又冇!!! 難為要我自己一個人食晒!!!
尋日係MTR見到件事, 好想分享下!
係北角轉車, 見到一個女人打扮得好成熟, 著住一條超貼身嘅超迷你背心短裙! 因為我係佢後面, 前面低唔低就一陣先再睇啦, 而後面就露背! 露背奇實都唔係好緊要, 因為而家時下d人都唔係好介意啦, 但係佢就露左個bra 扣, 再加埋bra上面個 label係咩size 都show 埋出嚟! 呢樣都不特止, 而且佢個bra 好似梅梅殘殘咁!
因為都係行過去對面月台啫, 所以我都好好奇睇下佢係咩樣, 一睇, 原來係一個廿歲到嘅女仔嚟! 而家D女仔打扮得咁熟就唔出奇, 個 trend 都係咁架啦, 不過可唔可以執好少少先出街呀! 個 bra 個 label, 至少唔好show左出嚟吖! 仲要係一個梅bra!!!
今日出左去同奶奶&姑奶s食飯, 兩個姑奶 & family就到先, 滕滕同老公就第二, 我就最遲!
食完飯, 二姑奶同我講話佢地一去到就叫佢地唔好坐係佢隔離, 坐對面, 因為要留番個位比滕滕坐! 所以姑奶一聽到奶奶咁講就話喇: "亞媽, 你想軒軒坐你隔離咋!"
你話呢個嫲嫲幾渴見到滕滕呢!
食完飯, 我地就去左青衣我佰娘到, 因為家姐幫我訂左奶粉係平d, 所以就襯住出開去就上埋去攞囉!
一去到, 豆豉表弟啱啱瞓醒起身, 坐左係到仲懵下懵下! 起初就冇乜嘢啦, 不過望下滕滕表哥一陣就喊起上嚟喇, 你話佢幾鬼冇用呢!
滕滕只係輕輕摸左豆豉隻腳仔一下就開始喊喇!
仲越喊越淒涼潻!
豆豉表弟, 第日點出嚟玩呀!!!
我今日發現馮小姐睇過我個BLOG!!!
好彩佢有D嘢睇唔到, 因為我有D係BLK左, 尤其係我話佢嗰d啦! 今日同佢出去食lunch佢都冇講話佢搵到我個blog嚟睇..........你話佢諗到d咩吖嗱?!
自從滕滕識得kiss之後,叫佢錫邊個佢就錫邊個,攪到個個都鬼死咁開心!
今日亞妹同男朋友入嚟探我地,滕滕當然就更係唔願瞓啦!攪到6點食飯嗰時,碗飯都未食晒就叫住要瞓!渣渣淋食完拍左兩嘢就瞓到隻豬咁喇!
雖然拍左兩嘢就瞓左,不過7點就起左身,而且仲發皮4,因為瞓唔夠囉~
唔好以為佢呢個笑容好得意, 因為有冇發覺佢企左係個柜上面!
。。。。。。。
。。。。
。。。。。。。
。。。。。
。。
。
。。。
。。
。。
我第一次見到我睇到眼都突埋,但係個工人話佢而家都係日日嘅指定動作喎!
淨係半個鐘,佢已經跳左幾次,仲要係同你笑完先嚟跳!
尋日同滕滕剪頭髮, 不過今之就唔係咁順利喇, 因為佢今次唔知仲乜鬼嘢, 我把梳去邊佢就望去邊, 咁點剪啫!!!
我已經開左佢最鐘意嘅DVD 比佢睇, 但係都唔得, 剪到個頭一忽忽, 簡直想星佢兩巴!
最後我揸住佢個頭, 好惡咁同佢講: "我警告你! 你唔好再郁喇!!!" 講第一次, 佢已經好左好多, 不過都係望望下, 跟住我又好惡咁再講多一次, 咁佢就定左咁望住我喊, 唔敢郁!
最後, 如果唔係望真D, 都唔係好覺好核突!!!
今晚表姐過左嚟食飯, 呢兩個筠筠蕎蕎點解好似冇見左一個星期左右, 就好似曵左咁多嘅?! 叫佢唔好成日開門關門, 一陣會夾親表弟隻手, 佢地居然話叫表弟唔好過嚟喎! 叫佢唔好入房玩, 佢又話佢地要預備畢業典禮排舞喎! 叫佢唔好開左道閘, 佢地就成日出出入入!
真係比佢兩個吹脹~
自從滕滕識得kiss之後, 叫佢kiss邊個佢都肯, kiss完仲鬼死咁high潻~
仲攪到very good姨丈比滕滕騎駁馬潻呀!
唔知係唔係滕滕覺得今年會潮爆呢類型衫, 定係佢知道表姨媽&very good 姨丈會嚟, 所以尋日著完今日又要著多次, 我地話要攞去洗佢就喊, 死都要著!
只不過係星期二&四冇番屋企食飯啫, 點解滕滕叻左咁多嘅?
我今日聞到佢好似痾左CC, 我問佢: "你係唔係痾左CC呀?"
佢居然講BB話, 而且其中一隻手揸住條片比較低嘅部分呀!
個工人一見到佢做呢個手勢, 佢就話係呀, 佢話比你知佢係痾左CC呀!
自尋日嘅第一吻之後, 今日又另一新叻嘢!
唔經唔覺, 滕滕好似越嚟越大個仔! 而且個工人都講, 點解軒軒好似好快就咁大個咁!
今晚番嚟, 個工人叫滕滕kiss, 佢真係kiss左係佢塊面到! 咁當然我又一定要要啦, 所以我叫佢kiss 媽me, 佢就用佢個"O型"咀 kiss左係我塊面到喇!
唔知點解, 滕滕一kiss, 佢就出動佢個"O型"咀! kiss咁多次都係, 個咀都冇合埋過!
幾冇引呀~
好日都冇同家姐&表姐3個一斉出嚟, 又適連家姐第二日生日, 再加上家姐又湊左個囝出嚟, 諗住一斉去買完嘢就一斉去食放提, 點不知家姐個老公叫佢番屋企倍佢食喎!!!
睇下點解D相朦朦地? 咪就係因為買完即係商場去出嚟, 咁個相機有ha氣囉! 幾趕呀!!!
想同豆豉表弟影多幾張相都唔得!
豆豉表弟都係瘦左小小, 因為佢唔同滕滕咁不停口食嘢! 佢可以為左瞓覺唔飲奶! 佢可以為左玩就唔食嘢住, 佢亦都可以為左未有心情, 唔食住!
自從幫馮小姐做完姊妹之後, 唔知點解日日都攰到嘔! 夜晚一on-line, 又唔知仲咩唔願去瞓!
今個星期二晚出左去, 因為有個同學下個月又結婚, 成班兄弟姊妹食飯見下面同埋傾嘢! 跟住星期三係holiday, 又去左去太子同表叔飲茶, 之後同滕滕去買鞋仔, 攪左大半日先番屋企! 跟住尋晚又同左家姐&表姐出左去, 又成10點幾先番!
嘩! 好攰呀! 今晚終於可以早d番屋企喇! 不過首先番到去, 一定要同滕滕玩一輪先, 因為我都不知幾咁卦住佢, 尋晚番到去見到瞓到隻豬咁, 都摸佢一輪先去瞓!
滕滕隻豬腳, 個大水泡已經謝左喇, 所以應該好快好番喇!
今日一早就出左去太子飲茶! 因為表姐尋晚又冇覆今朝幾多點, 所以今朝就等等等等, 不過佢今朝一打嚟, 就話佢已經出緊去! 所以攪到我趕到亞媽都唔認得, 滕滕嘅水杯又唔記得攞, spoon 又唔記得帶! 半個鐘就屎淋尿瀨就出左去喇!
筠筠條裙仔都好靚吖, 不過臨出門口之前就喊晒囉, 因為佢話家姐條裙點解"洒"過佢喎!
表叔公一見到滕滕就話要抱, 但係奈何滕滕一嚟到唔show佢, 要過一陣先比佢抱!
飲完茶去左表叔公屋企坐, 玩左一陣滕滕就好眼瞓, 但係又唔肯瞓, 不過我就入左房迫佢瞓左一陣, 瞓醒左我地就出發番屋企!
尋日同佢著左對涼鞋成日甩出嚟, 唔係因為隻鞋鬆先甩, 而係因為佢隻腳掌太厚, 跟本對鞋中間嗰個位太迫, 著極都著唔得入去, 所以行兩行就甩左出嚟喇!
所以番到入屯門, 我地就去左shopping 喇! 首先, 我地去左買波鞋, 一除左對襪, 個sales就話: "嘩! 隻腳仔好肥喎, 不如要大一個sales 啦, 如果唔係中間位就好緊架喇!" .........所以就係呢個原因, 我先去買鞋!
買完波鞋, 我地就去買涼鞋, 一去到見到有兩個款, 一個係nike, 一個係addias, nike個款我覺得好似會舒服d, 但係個sales 就話得番display 嗰對, 所以就試addias 喇! 一除襪, 個女仔又話: "乜原來係豬腳仔嚟架! 咁addias 個對會好d喇, 因為addias 嗰對成對都可以較, 中間位都可以攪闊d喇!"
其實屋企d鞋個長度對對都夠長, 但係就穿入去就好難先穿到, 而嚴格嚟講, 每次最少都要成10分鐘先同佢著到鞋!
買完雙對鞋, 都已經成5點, 我就散晒, 因為佢而家好重, 揹佢一陣都幾係嘢, 所以番到去沖完涼食埋嘢, 我就瞓左係張床到, 整整下我都瞓著左, 而滕滕玩玩下都瞓埋!
因為兩個都散晒!
唔知仲咩滕滕隻豬腳都比嘢咬喇! 最邪就係, 又係右腳, 又係同一個地方呀!!!
今朝番工前, 個工人同我講滕滕隻腳又比嘢咬到! 唔怪得佢一起身, 就同我講隻腳痕, 最初我以為佢咋嬌, 點不知原來係真係!!!
下午已經又有水泡喇, 但係好彩就係今次只係一個, 其他地方有咬但係就冇起到!
我嘅可憐豬仔, 仲咩成日比d 死人嘢咬到架, 仲要係同一個位! 兩個月前嗰一次, 豬仔已經有創傷後遺症架喇, 成日同我地講佢隻腳比嘢咬好痕, 而家又整多次, 咁個陰影呢一世都唔會磨滅啦!
一個星期都唔知有幾多日係咁! 班男人已經好憎佢地, 因為cheap到爆燈, 係女行過都撩得一餐! 公司係油塘工廠區, 工廠區d男人都冇呢班男人咁賤格! 尤其係d眼神同舉止! 佢地就係每逢唔知星期幾會嚟送水, 係屈臣氏蒸餾水! 而家仲衰, 仲要放左幾樽水係馬路到hold住個位!
早幾日, 開始比滕滕著學習褲喇, 第一, 因為條片條蟲蟲邊好似對滕滕有小小敏感, 佢成日抓住左右兩邊, 第二, 因為滕滕而家開始唔係好鐘意瞓係到換片, 成日換片嗰時反身都不突止, 仲好似好唔滿意要咁發出一D唔耐煩嘅聲音!
所以就叫個工人日抖同滕滕著下學習褲啦, 果然不出我所料, 佢真係好順理成章咁因然接受, 每當換片, 叫佢穿隻腳入去時, 佢好合作而且仲好快咁換完, 不過唯一有變就係同佢查唔到花士寧!
尋晚都好地地, 但係今日放工番到嚟, 就已經變左.............
張膠墊唔使攪成咁吓嘛!!!
亞爸亞媽今晚入左嚟, 佢地同我講滕滕"me"得都不知幾開心喎, 起初唔知佢仲咩, 因為唔夠眼, 所以只係見到手指仔係到整下整下, 不過睇下又睇真d, 就見到佢原來係到"me"緊張膠出嚟!
咁即係又要買過啦!!!