2010年6月27日 星期日

你夠唔夠我個籮有快先~?!


2 則留言:

  1. GIVE ME "FIVE"
    [版主回覆06/29/2010 09:18:00]其實呢次已經唔夠勁, 因為佢平時郁得仲多, 所以之後想影多一次都已經影唔到喇, 因為再play佢都唔肯跳多一次!

    回覆刪除
  2. 個籮真係好西下喎~
    [版主回覆07/02/2010 15:34:00]下次再有西d, 就比過你睇呀~

    回覆刪除