http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
GIVE ME "FIVE"[版主回覆06/29/2010 09:18:00]其實呢次已經唔夠勁, 因為佢平時郁得仲多, 所以之後想影多一次都已經影唔到喇, 因為再play佢都唔肯跳多一次!
個籮真係好西下喎~[版主回覆07/02/2010 15:34:00]下次再有西d, 就比過你睇呀~
GIVE ME "FIVE"
回覆刪除[版主回覆06/29/2010 09:18:00]其實呢次已經唔夠勁, 因為佢平時郁得仲多, 所以之後想影多一次都已經影唔到喇, 因為再play佢都唔肯跳多一次!
個籮真係好西下喎~
回覆刪除[版主回覆07/02/2010 15:34:00]下次再有西d, 就比過你睇呀~