2010年6月20日 星期日

我已經控制唔到佢喇!

唔好以為佢呢個笑容好得意, 因為有冇發覺佢企左係個柜上面!



。。。。。。。


。。。。


。。。。。。。


。。。。。


。。



。。。


。。


。。



我第一次見到我睇到眼都突埋,但係個工人話佢而家都係日日嘅指定動作喎!


淨係半個鐘,佢已經跳左幾次,仲要係同你笑完先嚟跳!


2 則留言:

  1. 真係睇少眼都唔掂呀!
    [版主回覆06/21/2010 14:48:00]遲d熙熙識行就開始好似滕滕咁, 成日都叉爆電架喇!

    回覆刪除
  2. 真係好開心咁喎
    [版主回覆06/21/2010 14:47:00]如果唔係, 佢點會不停咁跳落嚟呢!

    回覆刪除