2010年6月29日 星期二

係唔係比我索架?

今朝係巴士站上車, 打開個袋攞錢包出嚟時, 發現左個袋有........



有條紗巾係裏面!


我平時夜晚一番到去, 滕滕就摷我個袋d嘢出嚟, 但係尋晚佢就無啦啦放條紗巾入唛個袋到, 唔通佢知道我番工卦住佢? 所以比條巾我攞番工索????


1 則留言:

  1. 好彩唔係片片咋
    [版主回覆07/02/2010 02:33:00]尿片都還好d, 如果係屎片就笑爆喇~
    一打開個袋出嚟, 嘩~ 真係幾索呀~!!!

    回覆刪除