2010年6月26日 星期六

真正咁feel到喇~

上一篇blog只係出左冇幾耐, 我就忍唔住要打多篇, 因為啱啱同滕滕食完奶瞓左!


呢兩晚, 滕滕瞓到半夜都醒左, 要我抱起佢跟住佢先肯左瞓番! 係咁嘅情況, 我唔會因為自己好眼瞓而放佢係我地兩個中間一齊瞓, 因為滕滕而家開始識嘢, 所以我怕會 lai嘢! 所以無論佢幾唔想我放番佢落床, 我都要堅持放番佢係自己床, 然後"暗"佢瞓!


唔知今晚會唔會又係咁呢??? 因為我今晚好清楚咁feel到, 佢想同我地一齊瞓!


飲完夜奶, 我跟住會抱佢一陣"暗"佢瞓, 因為我想等佢落左小小格先放番佢落床, 唔想d奶倒流, 所以佢飲完奶我就同佢講要"外外"覺豬喇! 講完之後, 佢就坐左係到對住我4萬咁笑, 跟住就爬左係公老個枕頭上面, 伏左係到, 之後就再望一望住我笑多一嘢!


呢一刻我已經feel到, 不過我要 double confirm! 所以佢見我望住佢唔郁, 佢又再擺過另外一個pose 瞓覺! 如事者我都望住佢唔郁, 佢又再擺多兩個瞓覺pose! 擺完之後佢見我冇反應, 佢就坐左係到, 而我又再講多一次, 做多一次要抱佢個手勢!


嗱! 嗱! 嗱! 我講完呢一次之後, 佢就扭下扭下個pat, 寧下個頭話比我知唔好!!!  跟住又瞓左係老公個枕頭上面!


不過, 我真係唔想以後佢死都要同我瞓佢先肯瞓, 我就好堅決咁抱起左佢, 跟住就"外"佢瞓! 佢當然第一時間都係爭扎啦, 不過我"NO"左一聲, 佢就死死地氣唔郁咁係我懷中, 迫於無奈咁開始瞓覺!


滕滕, 到你再大個小小, 媽me會比你同我&爸b一齊瞓, 但係只可以一個星期兩次, 同埋只可以係放假時先過嚟!


 


1 則留言:

  1. 其實習慣左同你訓, 要介都好似好難喎
    [版主回覆06/27/2010 15:03:00]我而家都唔係同佢瞓, 只不過係星期日朝早, 我想瞓晏d先至會放佢係我隔離, 等佢飲完奶一齊再瞓過啫! 因為我都唔想佢整慣晒!

    回覆刪除