http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
我今日發現馮小姐睇過我個BLOG!!!
好彩佢有D嘢睇唔到, 因為我有D係BLK左, 尤其係我話佢嗰d啦! 今日同佢出去食lunch佢都冇講話佢搵到我個blog嚟睇..........你話佢諗到d咩吖嗱?!
你點發現架偵探???佢有blog架?[版主回覆06/22/2010 14:19:00]我估佢應該開左個blog冇耐..........! 我check 自己個blog就發現佢入過嚟囉!
佢話想要坐到7 人的long benz, 有兩種係咩意思r? 可以quote 晒兩個價睇下嗎? 不過佢問係咪一定有期 對另外一個7 人車都係早上, 普通的就ok 係r....回門只係3-4小時。[版主回覆06/23/2010 11:39:00]long benz 有兩款, 一隻好係C仔車頭咁, 另外一款係好似E仔車頭咁! 我表叔話long benz唔多, 都可能有, 不過要同你問下先! 另外一架早上用嘅7人車就 HKD250/hr. 而24坐就 HKD280/hr. 佢話如果你決定晒3架, 就要比50% deposit hold 住d車喇!
你點發現架偵探???佢有blog架?
回覆刪除[版主回覆06/22/2010 14:19:00]我估佢應該開左個blog冇耐..........! 我check 自己個blog就發現佢入過嚟囉!
佢話想要坐到7 人的long benz, 有兩種係咩意思r? 可以quote 晒兩個價睇下嗎? 不過佢問係咪一定有期
回覆刪除對另外一個7 人車都係早上, 普通的就ok
係r....回門只係3-4小時。
[版主回覆06/23/2010 11:39:00]long benz 有兩款, 一隻好係C仔車頭咁, 另外一款係好似E仔車頭咁! 我表叔話long benz唔多, 都可能有, 不過要同你問下先!
另外一架早上用嘅7人車就 HKD250/hr.
而24坐就 HKD280/hr.
佢話如果你決定晒3架, 就要比50% deposit hold 住d車喇!