2010年6月6日 星期日

你係唔係未死過呀~

今日去左六福, 改番大隻結婚介子, 唔知係唔係因為改介子唔使比錢, 所以條女同我講要10日先可以比番我! 佢未講 10日, 我就已經同佢講我星期五要用! 所以 10日先比番我, 一定唔得! 係我咋型之下, 佢都話最少要 7日! 有師傅都話要 7日喎!!!

 

我個同學註係旺角鋪, 所以改介子, 我本身都唔想煩到佢, 但係佢而家話要 7日, 咁唔搵唔得! 所以我同我同學講完, 就比左個電話個女條聽, 聽完, 條女就話會將隻介子send出去比我同學嗰邊, 係嗰邊一日就得, 跟住第日send番嚟, 咁我星期四就可以攞喇!

 

係等緊條女之際, 我叫佢比d吊咀我睇下, 因為條女開緊單, 所以叫左佢男同事幫我(死肥佬一名), 不過呢個死肥佬一臉不滿咁叫我等等! 過左一陣, 佢攞左搬咀過嚟, 我見到兩個十字架吊咀差唔多一樣大, 但係一個就 $7,xxx & 一個就 $13,xxx, 我問佢有咩分別, 佢答我d石大d同埋係方石! 頂你咩, 我知d石一定係大d啦, 廢話! 跟住我問佢有冇d係7千幾左右, 不過就大睇d, 跟住條粉皮攞左個兩萬幾比我!!!........喂, 咩料呀, 玩嘢咩!!!!!!

 

跟住, 我又問條粉皮佢地係唔係有一個介子盒係可以放好多隻介子, 因為我想要, 條粉皮答左我係之後, 佢反我眼去攞比我! 我真係頂佢!!! 佢仲要攞番滕滕手上個計數機, 話唔好玩喎!

 

真係唔使講咁多嘢, 佢一講完, 我就啤實佢個名牌! 佢望到我望住佢個名牌, 跟住佢就開始假喇!

 

粉皮: 你個仔仔好得意呀! 佢成日咬嘢, 你要比奶咀佢食架!

 

我: (白痴, 唔識唔好講啦, 佢成日咬嘢就食奶咀嘅咩!!!) 佢唔肯食奶咀! 佢牙痕啫!

 

粉皮: 咁唔得架喎! 你買牙膠比佢咬架!

 

我: 佢唔肯食牙膠!

 

粉皮: 係呢! 你識"亞倒"架?

 

我: 我唔知邊個叫"亞倒"喎!

 

粉皮: 佢係出面旺角嘅經理嚟, 我地叫佢做"亞倒"!

 

我: 我只係知我識嗰個係姓文, 佢都係經理嚟! 我唔知佢有冇其他稱呼!

 

粉皮: 你搵開佢架?

 

我: 係!

 

粉皮: 搵左佢好耐架?

 

我: 我識左佢好耐!

 

(我答佢嘢, 已經全部係冇尾音, 佢應該知我唔順超佢)

 

粉皮: 哦! 我以為你識亞倒潻! 佢係出面旺角個經理嚟!

 

我跟住都已經冇應佢, 因為我覺得佢串左我兩次, 因為佢以為我識得邊個邊個!

 

就算我唔係識我同學, 你咁嘅態度, 足夠我去port死你!

 

過左一陣, 幫我改介子條女攞張單比我, 仲同我講, 而家唔使攞隻介子出去喇, 因為師傅而家拍爛擋幫你攪掂佢喎!

 

等星期四去攞番介子之後, 我先泡制你兩個!

11 則留言:

  1. 妳好搞笑吖....騰騰媽.
    我一路睇一路笑...
    [版主回覆06/07/2010 22:28:00]笑咩 jack, 人地火滾你都仲笑~

    回覆刪除
  2. 果隻死肥野真無品喎~
    咁樣對小朋友~ 話攞就攞~~
    計數機箱金架咩~~
    [版主回覆06/08/2010 10:27:00]佢覺得我係運吉架, 所以佢就攞番個計數機囉!
    佢最PK就係睇到我望佢個名牌之後, 佢就同我講你仔仔好得意! 正一家祥嚟!

    回覆刪除
  3. 你去邊間六福呀?態度咁X差嘅?比著我已經掉頭走喇,仲邊有咁好修養同佢傾吖~~~
    [版主回覆06/08/2010 11:20:00]屯門囉! 佢地可能對得D師奶多!
    等我攞番隻介子我先打去投訴佢, 等個家祥搶番個計數機吖嗱!!!

    回覆刪除
  4. 一句講晒,白鴒眼啦
    [版主回覆06/08/2010 11:58:00]我知呀! 所以我會打去cs 問佢地係唔係都會train d staff 白鴒眼!

    回覆刪除
  5. 哈哈哈︿投訴還投訴,唔好累人無咗份工就得喇
    [版主回覆06/08/2010 12:06:00]如果佢咁想做, 就唔好咁嘅態度啦!

    回覆刪除
  6. 打爛人地飯碗唔好嘛,輕輕帶過就算喇
    [版主回覆06/08/2010 14:51:00]如果輕輕帶過, 咁就唔好投訴喇!

    回覆刪除
  7. 咁又發洩唔到你心頭之憤喎
    [版主回覆06/08/2010 15:28:00]加加埋埋, 佢暗串左我幾嘢呀~

    回覆刪除
  8. 去啦去啦~~~我支持你啦
    [版主回覆06/08/2010 16:58:00](Empty)

    回覆刪除
  9. 真係想問吓今時今日仲點可以有咁嘅服務態度?
    我好唔明D垃圾點解可以做服務行業, 其實HK要多幾多個堆田區先夠放佢地呢?
    [版主回覆06/09/2010 17:41:00]其實我入去嗰時都冇乜嘢架, 仲好好禮貌架, 但係我都唔明點解佢d態度咁差囉! 如果我係好冇禮貌就話我抵死囉! 

    回覆刪除
  10. 滕滕媽, 支持你, 去儘D, 幫埋我嗰野呀~thx
    [版主回覆06/09/2010 23:35:00]你放心啦!

    回覆刪除
  11. 一定要投訢架...d人真係好死衰架...若我單拖無帶兩個囡我一定爆佢架!!!
    [版主回覆06/13/2010 23:13:00]如果正面小佢, 咁佢態度真係好差我先咁做, 因為呢條家祥後嚟知道世色不對, 所以先至變臉!
    不過佢都唔好諗住我會放過佢, 因為我星期四去攞介子, 佢當我透明!

    回覆刪除