2010年6月17日 星期四

好攰呀~

自從幫馮小姐做完姊妹之後, 唔知點解日日都攰到嘔! 夜晚一on-line, 又唔知仲咩唔願去瞓!


今個星期二晚出左去, 因為有個同學下個月又結婚, 成班兄弟姊妹食飯見下面同埋傾嘢! 跟住星期三係holiday, 又去左去太子同表叔飲茶, 之後同滕滕去買鞋仔, 攪左大半日先番屋企! 跟住尋晚又同左家姐&表姐出左去, 又成10點幾先番!


嘩! 好攰呀! 今晚終於可以早d番屋企喇! 不過首先番到去, 一定要同滕滕玩一輪先, 因為我都不知幾咁卦住佢, 尋晚番到去見到瞓到隻豬咁, 都摸佢一輪先去瞓!


滕滕隻豬腳, 個大水泡已經謝左喇, 所以應該好快好番喇!


1 則留言:

  1. 哦!!!原來你掛住去玩,唔怪得咁眼瞓啦)))
    [版主回覆06/19/2010 11:36:00]一半係玩, 一半係做嘢(傾同學結婚D嘢呢  )!

    回覆刪除