2010年6月29日 星期二

例遲!

我都唔明, 公司set 左個番工時間, 點解個會計日日都遲到, 咁我想問, 咁點解要有番工時間呀?


不如自由行啦!!!  好啦, 如果係咁, 就不如一齊啦!


4 則留言:

  1. 你老闆唔知?
    [版主回覆07/02/2010 15:35:00]佢可能都知, 不過佢知道都唔會出聲嗰下攪笑嘛!

    回覆刪除
  2. 咁佢係咪準時放工呀?
    [版主回覆07/05/2010 10:57:00]都算唔係, 又算係! 因為佢有時未夠6點已經stand by 收工, 執好晒嘢架喇, 但係到左6點放工嗰時, 佢又唔走喎!
    而且有時係辦工時間佢就唔做嘢, 成日就係到煲粥, 到就嚟放工就係到做嘢! 但係唔知佢做乜架, 因為佢有幾多嘢做, 心照啦!

    回覆刪除
  3. 咁不如叫你老闆實行打咭返工吖
    [版主回覆07/05/2010 12:23:00]我地而家番工係要嘟卡入架, 已經有 in-out record 架喇!
    可能佢駁老闆冇睇張 list 啦~

    回覆刪除
  4. 佢遲幾多呀?幾分鐘就算啦,如果成個鐘,就叫老闆扣錢囉

    回覆刪除