http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
我都唔明, 公司set 左個番工時間, 點解個會計日日都遲到, 咁我想問, 咁點解要有番工時間呀?
不如自由行啦!!! 好啦, 如果係咁, 就不如一齊啦!
你老闆唔知?[版主回覆07/02/2010 15:35:00]佢可能都知, 不過佢知道都唔會出聲嗰下攪笑嘛!
咁佢係咪準時放工呀?[版主回覆07/05/2010 10:57:00]都算唔係, 又算係! 因為佢有時未夠6點已經stand by 收工, 執好晒嘢架喇, 但係到左6點放工嗰時, 佢又唔走喎! 而且有時係辦工時間佢就唔做嘢, 成日就係到煲粥, 到就嚟放工就係到做嘢! 但係唔知佢做乜架, 因為佢有幾多嘢做, 心照啦!
咁不如叫你老闆實行打咭返工吖[版主回覆07/05/2010 12:23:00]我地而家番工係要嘟卡入架, 已經有 in-out record 架喇! 可能佢駁老闆冇睇張 list 啦~
佢遲幾多呀?幾分鐘就算啦,如果成個鐘,就叫老闆扣錢囉
你老闆唔知?
回覆刪除[版主回覆07/02/2010 15:35:00]佢可能都知, 不過佢知道都唔會出聲嗰下攪笑嘛!
咁佢係咪準時放工呀?
回覆刪除[版主回覆07/05/2010 10:57:00]都算唔係, 又算係! 因為佢有時未夠6點已經stand by 收工, 執好晒嘢架喇, 但係到左6點放工嗰時, 佢又唔走喎!
而且有時係辦工時間佢就唔做嘢, 成日就係到煲粥, 到就嚟放工就係到做嘢! 但係唔知佢做乜架, 因為佢有幾多嘢做, 心照啦!
咁不如叫你老闆實行打咭返工吖
回覆刪除[版主回覆07/05/2010 12:23:00]我地而家番工係要嘟卡入架, 已經有 in-out record 架喇!
可能佢駁老闆冇睇張 list 啦~
佢遲幾多呀?幾分鐘就算啦,如果成個鐘,就叫老闆扣錢囉
回覆刪除