http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
睇見真係唔開胃!
爛成咁, 但係又唔可以換, 因為佢日日仲係到抓緊! 但係佢一擒上去, d皮碎就甩到成張墊都係!
滕滕, 請問可以點? 不如你教下我可以點做?
嘩~ 越黎越嚴重喎~~ 滕滕想幫 Sofa 批皮~~ 哈哈 您仲有無繼續查d 苦汁在 Sofa 呀? 有無成效呀? 如果無不如買布Sofa, 但要日日吸塵~~~ 不過, 夏天坐布 Sofa 又好熱, 要買d "隻"放Sofa坐散熱~~[版主回覆06/08/2010 11:04:00]我真係睇見好唔開胃架!!! 佢而家唔咬喇, 但係就抓囉, 你知佢地D手甲幾堅先得架, 佢仲要下下抓到有聲出先罷休呀, 你話幾反眼吖! 我唔想買布呀, 因為就算日日吸麈都仲有架! 而且始終多麈對佢個鼻都唔係咁好........! 我真係好想好想買過張SOFA 呀, 但係又唔可以買住, 好慘呀!!!
不如咁,一不做二不休,你今晚返到去,全部皮搣晒出黎,又唔洗擔心bb會食落肚,外觀感覺都無咁肉酸啦[版主回覆06/08/2010 11:05:00]如果成張就真係有排攪囉, 不過咁, 今晚可以試下一節先!
只係搣最爛嗰忽先,之後駁位就搵封箱膠紙痴實,就咁試下先啦[版主回覆06/08/2010 11:57:00]封箱膠紙都比佢咬爛呀~
喂!!!咁無計喎,打啦,一於打佢手仔啦[版主回覆06/08/2010 12:08:00]鬧又鬧過, 打又打過喇! 而家d細路係真係好奀皮!
奀皮?你講呢個字好驚喎,bb而家先至一歲,你就用奀皮喇???OMG[版主回覆06/08/2010 14:57:00]佢而家已經奀奀地架喇, 有時打都冇用 @_@ !
滕滕會抓晒全張SOFA, 不如換咗佢啦! 換張硬皮D嘅, 睇佢點咬.[版主回覆06/09/2010 17:46:00]床頭有皮係厚d佢都照咬, 但係都命不久己喇! 所以硬d都可以照咬, 但係就可以比佢玩耐d囉! 如果換張新, 就要查手指水喇!
滕滕媽, 咩都唔駛做喇~白費心機!!![版主回覆06/09/2010 23:37:00]我真係好想好想&好想換左佢囉!!!!
嘩~ 越黎越嚴重喎~~
回覆刪除滕滕想幫 Sofa 批皮~~ 哈哈
您仲有無繼續查d 苦汁在 Sofa 呀? 有無成效呀?
如果無不如買布Sofa, 但要日日吸塵~~~
不過, 夏天坐布 Sofa 又好熱, 要買d "隻"放Sofa坐散熱~~
[版主回覆06/08/2010 11:04:00]我真係睇見好唔開胃架!!! 佢而家唔咬喇, 但係就抓囉, 你知佢地D手甲幾堅先得架, 佢仲要下下抓到有聲出先罷休呀, 你話幾反眼吖!
我唔想買布呀, 因為就算日日吸麈都仲有架! 而且始終多麈對佢個鼻都唔係咁好........!
我真係好想好想買過張SOFA 呀, 但係又唔可以買住, 好慘呀!!!
不如咁,一不做二不休,你今晚返到去,全部皮搣晒出黎,又唔洗擔心bb會食落肚,外觀感覺都無咁肉酸啦
回覆刪除[版主回覆06/08/2010 11:05:00]如果成張就真係有排攪囉, 不過咁, 今晚可以試下一節先!
只係搣最爛嗰忽先,之後駁位就搵封箱膠紙痴實,就咁試下先啦
回覆刪除[版主回覆06/08/2010 11:57:00]封箱膠紙都比佢咬爛呀~
喂!!!咁無計喎,打啦,一於打佢手仔啦
回覆刪除[版主回覆06/08/2010 12:08:00]鬧又鬧過, 打又打過喇! 而家d細路係真係好奀皮!
奀皮?你講呢個字好驚喎,bb而家先至一歲,你就用奀皮喇???OMG
回覆刪除[版主回覆06/08/2010 14:57:00]佢而家已經奀奀地架喇, 有時打都冇用 @_@ !
滕滕會抓晒全張SOFA, 不如換咗佢啦! 換張硬皮D嘅, 睇佢點咬.
回覆刪除[版主回覆06/09/2010 17:46:00]床頭有皮係厚d佢都照咬, 但係都命不久己喇! 所以硬d都可以照咬, 但係就可以比佢玩耐d囉!
如果換張新, 就要查手指水喇!
滕滕媽, 咩都唔駛做喇~白費心機!!!
回覆刪除[版主回覆06/09/2010 23:37:00]我真係好想好想&好想換左佢囉!!!!