http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
自從滕滕識得kiss之後,叫佢錫邊個佢就錫邊個,攪到個個都鬼死咁開心!
今日亞妹同男朋友入嚟探我地,滕滕當然就更係唔願瞓啦!攪到6點食飯嗰時,碗飯都未食晒就叫住要瞓!渣渣淋食完拍左兩嘢就瞓到隻豬咁喇!
雖然拍左兩嘢就瞓左,不過7點就起左身,而且仲發皮4,因為瞓唔夠囉~
我唔俾熙熙周圍錫人架~而家唔駛叫, 熙熙都自動錫落D公仔度, 我怕佢係又鍚, 唔係又鍚呀![版主回覆06/21/2010 14:45:00]哈哈, 咁唔識就更係唔叫佢錫啦!
我瞓唔夠都黑面啦)))[版主回覆06/21/2010 14:46:00]不過佢地瞓唔夠就好難攪架, 咁又唔係咁又唔係! 尋晚咋型咋左成45分鐘呀~
就係我冇叫熙熙錫個公仔, 佢都自動波走去錫呀嗎![版主回覆06/21/2010 23:19:00]咁你就驚D!
我唔俾熙熙周圍錫人架~而家唔駛叫, 熙熙都自動錫落D公仔度, 我怕佢係又鍚, 唔係又鍚呀!
回覆刪除[版主回覆06/21/2010 14:45:00]哈哈, 咁唔識就更係唔叫佢錫啦!
我瞓唔夠都黑面啦)))
回覆刪除[版主回覆06/21/2010 14:46:00]不過佢地瞓唔夠就好難攪架, 咁又唔係咁又唔係! 尋晚咋型咋左成45分鐘呀~
就係我冇叫熙熙錫個公仔, 佢都自動波走去錫呀嗎!
回覆刪除[版主回覆06/21/2010 23:19:00]咁你就驚D!