2010年6月20日 星期日

大家都好開心喎~

自從滕滕識得kiss之後,叫佢錫邊個佢就錫邊個,攪到個個都鬼死咁開心!




今日亞妹同男朋友入嚟探我地,滕滕當然就更係唔願瞓啦!攪到6點食飯嗰時,碗飯都未食晒就叫住要瞓!渣渣淋食完拍左兩嘢就瞓到隻豬咁喇!




雖然拍左兩嘢就瞓左,不過7點就起左身,而且仲發皮4,因為瞓唔夠囉~


 


3 則留言:

  1. 我唔俾熙熙周圍錫人架~而家唔駛叫, 熙熙都自動錫落D公仔度, 我怕佢係又鍚, 唔係又鍚呀!
    [版主回覆06/21/2010 14:45:00]哈哈, 咁唔識就更係唔叫佢錫啦!

    回覆刪除
  2. 我瞓唔夠都黑面啦)))
    [版主回覆06/21/2010 14:46:00]不過佢地瞓唔夠就好難攪架, 咁又唔係咁又唔係! 尋晚咋型咋左成45分鐘呀~

    回覆刪除
  3. 就係我冇叫熙熙錫個公仔, 佢都自動波走去錫呀嗎!
    [版主回覆06/21/2010 23:19:00]咁你就驚D!

    回覆刪除