http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
一個星期都唔知有幾多日係咁! 班男人已經好憎佢地, 因為cheap到爆燈, 係女行過都撩得一餐! 公司係油塘工廠區, 工廠區d男人都冇呢班男人咁賤格! 尤其係d眼神同舉止! 佢地就係每逢唔知星期幾會嚟送水, 係屈臣氏蒸餾水! 而家仲衰, 仲要放左幾樽水係馬路到hold住個位!
的確係好討厭[版主回覆06/17/2010 09:22:00]討厭都爆啦! 佢地有幾個男人架, 行過就一斉吹口哨, 黑人憎!!!!!!
投訴[版主回覆06/17/2010 10:22:00]之前班男人成日都係到撩嗰時我都有諗過, 因為好反感! 但係佢地而家只係望(不過都黑人憎), 我又冇諗住喎!
的確係好討厭
回覆刪除[版主回覆06/17/2010 09:22:00]討厭都爆啦! 佢地有幾個男人架, 行過就一斉吹口哨, 黑人憎!!!!!!
投訴
回覆刪除[版主回覆06/17/2010 10:22:00]之前班男人成日都係到撩嗰時我都有諗過, 因為好反感! 但係佢地而家只係望(不過都黑人憎), 我又冇諗住喎!