2010年6月10日 星期四

生仔! 生仔! 生仔真係冇鬼用架!!!

過年前食團年飯單嘢我已經好興架喇! 因為我覺細佬個老婆想專登8點半先上到去亞媽屋企, 諗住等我地食晒飯, 咁佢就可以同個囡上嚟坐一坐就可以走!

 

因為老豆食煙, 佢老婆就成日話屋企有煙味, 所以我覺得佢成日都唔想上去! 不過, 我得佢老婆真係好過份囉, 因為老豆知我地上去, 已經一早冇係屋企食架喇, 咁而且一個月都冇一次係番去食飯, 咁番去都係坐兩三個鐘, 食完飯就走喇, 乜咁樣都好辛苦佢咩???!!!  自問我老豆同亞媽都係好陃隨便嘅, 又冇架子, 又唔係d好難相處嘅人, 咁仲咩要咁喎!!!

 

一年都係食一次團年飯, 都係一年一次, 唔使拖到8點半先上去吓嘛!!! 又話個囡6點先起身! 我個滕滕都係6點係屋企食完飯先出嚟架! 我地係屯門出去唔遠過佢咩! 佢去我老豆到, 都係15分鐘, 你唔好同我講個囡曵呀!

 

因為呢件事, 我兩個月前同我細佬講, 以後佢老婆如果唔想番去, 咁就叫佢唔使番, 因為我地想見係佢, 唔係佢老婆, 咁當然佢帶埋個囡番去我地就仲開心啦, 但係只係佢一個我地都唔介意! 因為細佬係我地屋企人! 佢老婆唔當我地係, 我地都唔會當佢係!

 

細佬去完世博做嘢, 星期一番左嚟hk, 我就sent 左sms比佢話今個星期日番屋企做節! 細佬冇覆我, 我都預左, 因為平時大家都係一兩日之前先再電聯; 不過第二日, 係fb到收到個mail 係細佬個名sent 嚟, 裏面有兩條link,  一條係: 二手煙的害處, 另外一條係: 三手煙的害處!

 

我都冇click入條link, 已經唔想睇, 就走番出去, 因為我當時個反應係到諗, 究竟係我細佬send 定係佢老婆send嚟挑戰, 因為佢老婆會開佢個fb, 所以有可能當時我地chat 嘅所以內容, 佢老婆都睇到晒! 我同專登同我細佬係fb chat, 係因為我都想比佢老婆知, 如果佢唔想去我屋企, 佢可以唔去, 但係就唔好唔比我細佬去囉!

 

直到今日, 我打比細佬同佢講多次話星期日食飯, 跟手就問佢個mail係佢send 定係佢老婆, 細佬一聽到就話係佢sent架, 而且叫我冷靜d喎! 跟住我就話我睇到你條link之後就已經好冷靜架喇, 同埋我想知佢sent條link過嚟, 係唔係即刻support 佢老婆! 當其時細佬就係到笑, 而且佢仲話佢自己係企係個中間立場, 並冇偏幫邊個喎!

 

細佬一去到呢個位就懶皮, 因為佢唔想我動火之餘, 又唔想我對佢老婆有不滿! 不過, 佢老婆做d咩小動作我都知, 不如就叫佢唔好出現, 大家都冇咁嬲!

8 則留言:

  1. 你細佬處理得好好, 好叻仔.
    你唔好上當, 破壞咗你同你細佬之間嘅感情呀!
    [版主回覆06/12/2010 15:25:00]咁講真, 佢態度又好輕鬆咁叫我唔好咁緊張嘅! 我都知佢點諗, 但係就真係頂佢老婆唔順囉!
    以前細個成日打交嗌交, 但係自從大左之後就好少嗌交喇, 因為佢都知道我好錫佢, 所以好多時我話佢佢都聽我講嘅, 所以我今次都好表明立場唔鐘意佢老婆做埋D鬼鼠嘢囉!

    回覆刪除
  2. 咁咪唔好理個女人囉,叫你細佬帶個女上去咪得囉
    [版主回覆06/12/2010 15:28:00]我都唔會理佢老婆架喇, 最好佢唔好上嚟!
    我細佬唔會自己單拖帶個女上嚟, 因為男人個個(好大部份) 都係一樣, 怕自己一個人帶出街, 因為怕攪唔掂!
    自從知道佢老婆有左嗰陣時, 我都已經知道, 個女人唔會成日帶BB上嚟我屋企, 因為佢只係鐘意佢屋企人架咋!

    回覆刪除
  3. 咁你屋企人有無對佢唔好呀?
    [版主回覆06/13/2010 17:29:00]我地冚家都冇架子架! 仲有, 我亞媽食齋架, 食齋嘅人係冇機心架, 我老豆就衰D, 除左食煙飲酒之外, 成日自己用晒D錢係出面請客, 冇錢就問亞媽攞, 但係佢對出面任何人都好客氣架!
    所以我可以拍心口講, 我屋企冇一個人有面色比過佢睇, 除左舊年食團年飯, 佢拖到8點半先上嚟, 我話我細佬嚟單打過佢啫!
     

    回覆刪除
  4. 咁你唔問下你細佬發生咩事?一家人,無謂有條刺嘛
    [版主回覆06/13/2010 23:02:00]我冇問我細佬喎, 我知呀, 因為佢老婆跟本就唔鐘意我老豆!
    我同我細佬就唔會有刺, 如果佢老婆有, 我就唔理得佢咁多! 佢唔鐘意咪唔好上囉!

    回覆刪除
  5. 有個咁嘅弟婦都幾反眼喎~
    [版主回覆06/13/2010 23:03:00]反左啦! 不過我唔會再理會佢上唔上去喇, 最好佢唔好上仲好!

    回覆刪除
  6. 兩老睇唔到粒孫女呀
    [版主回覆06/14/2010 02:50:00]佢未生我都已經同佢地講過架啦, 唔方成日有得見呀~
    不過, 佢老婆如果堅的話, 就唔好靠佢亞媽幫手! 佢又唔知佢亞媽耐唔耐打嚟比我亞媽, 叫我亞媽幫拖喎!!!

    回覆刪除
  7. 咁始終都係相信自己個媽嘅
    [版主回覆06/14/2010 10:05:00]咁我更係知啦, 只不過佢唔知佢亞媽有時都要靠我亞媽呢~

    回覆刪除
  8. 話比佢知囉
    [版主回覆06/14/2010 12:37:00]唔話喇, 費事是非多啦, 因為佢老婆都成日鬧到佢亞媽狗血淋頭架!

    回覆刪除