今日馮小姐番工, 同佢講番班姊妹, 原來佢都反晒眼, 因為其中三個本身係識, 但係佢冇諗過佢地一d都唔醒目, 唔係踢一踢, 郁一郁, 而係踢都唔郁, 都唔知佢地攪咩!
尤其係當去到酒樓嗰時, 佢嗰4個姊妹+伴娘冇一個4點半去到酒樓幫手, 遲到不突止, 去到就只卦住自己化妝, 門口又冇人理, jump茶又冇人幫手! 好彩, 我一早已經同左馮小姐講我番屋企接個仔出嚟, 如果唔係, 我見到佢地咁, 我都可能反左眼!
同佢傾之際, 我真係忍唔住問佢, 係個video 裏面, 有兩張相係我同我老公都有份, 究竟係佢定係佢老公撰, 佢一答, 就好快咁答左我, 係佢撰架!
聽到佢咁答我, 都開心! 因為佢同我講, 佢想比個驚喜我地!
以我自己嚟講, 係個video 出現得, 就係好朋友先放上去, 所以我覺得一路以嚟, 我比佢激到我反眼, 都係因為佢唔識做, 並唔係佢扮嘢!
所以我而家覺得自己好似好衰, 之前咁樣諗佢!
唔會嘅, 係因為同佢FRIEND先會諗左諗右.
回覆刪除你唔重視佢就唔會嬲佢啦!
[版主回覆06/17/2010 09:28:00]就係因為我當佢係fd佢都仲咁對我我先興嘛!
不過, 一句講晒, 佢份人都係唔識做架喇, 乜嘢都自己放係心(同我老公一樣, 都係咁衰!!!), 佢連一句關心同問候都冇, 有時真係心淡架!
算啦,佢都唔知你嬲佢,你都唔好再嬲佢喇,傷身呀
回覆刪除[版主回覆06/17/2010 10:20:00]我都係覺得: 佢都唔知我嬲佢!