2010年6月18日 星期五

第一吻!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

今晚番嚟, 個工人叫滕滕kiss, 佢真係kiss左係佢塊面到! 咁當然我又一定要要啦, 所以我叫佢kiss 媽me, 佢就用佢個"O型"咀 kiss左係我塊面到喇!



唔知點解, 滕滕一kiss, 佢就出動佢個"O型"咀! kiss咁多次都係, 個咀都冇合埋過!


4 則留言:

  1. 好嘢! 鍚咗啦! 係唔係開心過初吻呢? 我就係喇! 哈!
    [版主回覆06/20/2010 11:30:00]直頭high 爆啦  !

    回覆刪除
  2. 熙熙仲未肯鍚佢老豆呀, 可能真係太少時間見到佢老豆掛~
    [版主回覆06/21/2010 16:05:00]嘩, 咁如果錫左爸爸之後, 咁你老公就冧到暈啦!!!

    回覆刪除
  3. 我又要鍚鍚呀)))
    [版主回覆06/21/2010 16:06:00]好呀, 嚟啦

    回覆刪除
  4. 我老公係一碌木, 就算熙熙錫咗佢, 我估佢都係覺得...咦...咁多口水嘅!

    回覆刪除