2010年6月25日 星期五

唔係呀化, JUMP 多幾次啦!!!

前日番屋企, 我一路食飯, 個工人就係到同滕滕玩, 係咁叫滕滕 JUMP!


我見到滕滕好想 JUMP, 但係 JUMP極都 JUMP 唔起, 腳尖都仲係係地上面! 唔知係因為重過頭定係咩原因, 我教極佢 JUMP, 係佢面前 JUMP, 佢都 JUMP 唔到!


其實滕滕都唔係好重啫, 比起佢同年齡嘅BB都係差唔多! 就好似熙熙咁, 早嗰兩個月都已經係咁成日 JUMP, 但係佢就只係行, 一味行, 都冇 JUMP過!


不過, 好彩佢都未識 JUMP, 因為如果識 JUMP就仲大獲, 到時張 sofa 唔爛就真係奇喇~


 


4 則留言:

  1. 到時佢哋班小鬼識 jump,我哋大家嘅 sofa 一定無得留低 hohoho~
    [版主回覆06/26/2010 11:31:00]你提醒左我, 因為滕滕整到張sofa 爛晒, 我正想換左佢...........
    不過而家要再諗諗..........!

    回覆刪除
  2. 行都未行得穩,就要滕滕jump jump,你呢個亞媽真係心急喇~~~
    [版主回覆06/26/2010 11:32:00]佢由始至終, 一開始行都冇跌過, 所以佢行得好穩下架!

    回覆刪除
  3. 熙熙就係jump得多, 先唔多願行呀~有D野係要取捨嘅!
    [版主回覆06/26/2010 11:33:00]唔好啦, 我想佢高d呀!

    回覆刪除
  4. 滕滕已經識行, 你就梗係想佢識埋跳喇~熙熙唔係行得咁好, 我就想佢唔好跳咁多, 行多d喇!
    [版主回覆06/26/2010 22:34:00]但係我想佢高D囉, 因為我地兩個都唔係高人..........

    回覆刪除