2010年6月7日 星期一

創傷後遺症!

滕滕係生日嗰日隻腳比嘢咬到幾個大水泡之後, 佢而家都成日會咁.............

 






 

話比人知, 佢隻腳嗰到好痕! 而家都好番晒, 但係係冇著鞋嗰時, 都係不停咁同任何人講: 我隻腳好痕!

5 則留言:

  1. 滕滕可能想引您地注意佢, 吸引您地,
    測試下您地對佢有幾關心~~~
    所以成日話自己痕~~ 哈哈哈
    [版主回覆06/08/2010 11:08:00]
    佢成日都講住, 驚死我地唔記得佢痕架! 不過就真係好好笑, 因為知道佢嗰次真係好辛苦囉!

    回覆刪除
  2. 所有bb都零舍多古靈精怪嘢...
    [版主回覆06/08/2010 11:09:00]我覺得佢好可愛呀~

    回覆刪除
  3. 好得意, 係到五爪金龍抓腳.
    [版主回覆06/09/2010 12:14:00]頂佢唔順啦, 佢成日都話比人聽佢隻腳好痕架  !

    回覆刪除
  4. 騰騰 R 痕似講bye bye吖. 5隻手指一收一放, 好可愛.
    [版主回覆06/09/2010 12:14:00]佢隻肥手 ........

    回覆刪除
  5. 滕滕好yeah呀, 花衫撞星星褲~
    [版主回覆06/09/2010 23:38:00]花過頭啦, 我叫左個工人下次唔好咁著喇! 一係上半身花, 一係就下半身花! 而家過左火啦!

    回覆刪除