2010年6月24日 星期四

請問搵邊位?






 


唔好以為佢同我講緊電話, 亦都唔好以為佢同人講緊電話, 其實係佢自己同自己講嘢!


6 則留言:

  1. 滕滕叻過臭豬好多喎,臭豬只係放個電話去耳仔到,唔識對住個電話出聲吖
    [版主回覆06/24/2010 23:01:00]但係個電話跟本就冇人係到呢~ 係佢自己同自己講嘢咋  !

    回覆刪除
  2. 設計對白~
    滕滕: 喂, 豆豉表弟
    豆豉表弟: 係(好細聲兼口震震)
    滕滕: 聽唔聽到呀
    豆豉表弟: 咩....咩事呀(開始喊...)
    滕滕: 吓...喊咩呀你
    豆豉表弟: (喊緊...)
    滕滕: 吓...喊咩呀你
    豆豉表弟: (仲喊緊...)
    滕滕: 又冇鬧你...吓...又乜好喊呀...吓
    [版主回覆06/25/2010 09:12:00]鳴謝熙媽為左呢個video 落心落力

    回覆刪除
  3. 你試下打比滕滕睇下佢出唔出聲
    [版主回覆06/25/2010 16:53:00]我今朝打過番去, 佢見個電話有聲, 佢就唔出聲喇~

    回覆刪除
  4. 呢條片我老公睇完又睇呀~
    [版主回覆06/25/2010 16:54:00]係唔係因為你加左對白落去, 所以佢覺得越聽越似呀?!

    回覆刪除
  5. 未加佢已經睇咗3次喇~
    [版主回覆06/25/2010 17:41:00]我老公都睇左3次, 睇3 次就笑足3次, 因為佢話滕滕好戇居呀!!!

    回覆刪除
  6. 係喇,所有BB都係一樣架,對方無聲就大大聲講嘢,等到對方喂喇,BB又即刻唔出聲,想點...
    [版主回覆06/25/2010 22:56:00]佢成日都係架!

    回覆刪除