今日一早就出左去太子飲茶! 因為表姐尋晚又冇覆今朝幾多點, 所以今朝就等等等等, 不過佢今朝一打嚟, 就話佢已經出緊去! 所以攪到我趕到亞媽都唔認得, 滕滕嘅水杯又唔記得攞, spoon 又唔記得帶! 半個鐘就屎淋尿瀨就出左去喇!
筠筠條裙仔都好靚吖, 不過臨出門口之前就喊晒囉, 因為佢話家姐條裙點解"洒"過佢喎!
表叔公一見到滕滕就話要抱, 但係奈何滕滕一嚟到唔show佢, 要過一陣先比佢抱!
飲完茶去左表叔公屋企坐, 玩左一陣滕滕就好眼瞓, 但係又唔肯瞓, 不過我就入左房迫佢瞓左一陣, 瞓醒左我地就出發番屋企!
尋日同佢著左對涼鞋成日甩出嚟, 唔係因為隻鞋鬆先甩, 而係因為佢隻腳掌太厚, 跟本對鞋中間嗰個位太迫, 著極都著唔得入去, 所以行兩行就甩左出嚟喇!
所以番到入屯門, 我地就去左shopping 喇! 首先, 我地去左買波鞋, 一除左對襪, 個sales就話: "嘩! 隻腳仔好肥喎, 不如要大一個sales 啦, 如果唔係中間位就好緊架喇!" .........所以就係呢個原因, 我先去買鞋!
買完波鞋, 我地就去買涼鞋, 一去到見到有兩個款, 一個係nike, 一個係addias, nike個款我覺得好似會舒服d, 但係個sales 就話得番display 嗰對, 所以就試addias 喇! 一除襪, 個女仔又話: "乜原來係豬腳仔嚟架! 咁addias 個對會好d喇, 因為addias 嗰對成對都可以較, 中間位都可以攪闊d喇!"
其實屋企d鞋個長度對對都夠長, 但係就穿入去就好難先穿到, 而嚴格嚟講, 每次最少都要成10分鐘先同佢著到鞋!
買完雙對鞋, 都已經成5點, 我就散晒, 因為佢而家好重, 揹佢一陣都幾係嘢, 所以番到去沖完涼食埋嘢, 我就瞓左係張床到, 整整下我都瞓著左, 而滕滕玩玩下都瞓埋!
因為兩個都散晒!
嗰間胖腳必備搵唔搵得返呀???
回覆刪除[版主回覆06/18/2010 10:01:00]我覺得買鞋仔都係係hk買好d, 起碼有得試, 因為佢隻真係胖腳嚟!
佢個樣好奸呀
回覆刪除[版主回覆06/18/2010 12:35:00]佢呢個樣成日都出現架, 所以邊個朋友見親佢, 都同你一樣話佢好奸!
............可能, 佢真係好奸..............!
滕滕嗰隻胖腳要喇~
回覆刪除[版主回覆06/18/2010 12:36:00]所以"胖腳必備"都冇用喇!