2010年6月16日 星期三

雙重認証!

今日一早就出左去太子飲茶! 因為表姐尋晚又冇覆今朝幾多點, 所以今朝就等等等等, 不過佢今朝一打嚟, 就話佢已經出緊去! 所以攪到我趕到亞媽都唔認得, 滕滕嘅水杯又唔記得攞, spoon 又唔記得帶! 半個鐘就屎淋尿瀨就出左去喇!


筠筠條裙仔都好靚吖, 不過臨出門口之前就喊晒囉, 因為佢話家姐條裙點解"洒"過佢喎!



表叔公一見到滕滕就話要抱, 但係奈何滕滕一嚟到唔show佢, 要過一陣先比佢抱!





飲完茶去左表叔公屋企坐, 玩左一陣滕滕就好眼瞓, 但係又唔肯瞓, 不過我就入左房迫佢瞓左一陣, 瞓醒左我地就出發番屋企!


尋日同佢著左對涼鞋成日甩出嚟, 唔係因為隻鞋鬆先甩, 而係因為佢隻腳掌太厚, 跟本對鞋中間嗰個位太迫, 著極都著唔得入去, 所以行兩行就甩左出嚟喇!


所以番到入屯門, 我地就去左shopping 喇! 首先, 我地去左買波鞋, 一除左對襪, 個sales就話: "嘩! 隻腳仔好肥喎, 不如要大一個sales 啦, 如果唔係中間位就好緊架喇!" .........所以就係呢個原因, 我先去買鞋!


買完波鞋, 我地就去買涼鞋, 一去到見到有兩個款, 一個係nike, 一個係addias, nike個款我覺得好似會舒服d, 但係個sales 就話得番display 嗰對, 所以就試addias 喇! 一除襪, 個女仔又話: "乜原來係豬腳仔嚟架! 咁addias 個對會好d喇, 因為addias 嗰對成對都可以較, 中間位都可以攪闊d喇!"


其實屋企d鞋個長度對對都夠長, 但係就穿入去就好難先穿到, 而嚴格嚟講, 每次最少都要成10分鐘先同佢著到鞋!


買完雙對鞋, 都已經成5點, 我就散晒, 因為佢而家好重, 揹佢一陣都幾係嘢, 所以番到去沖完涼食埋嘢, 我就瞓左係張床到, 整整下我都瞓著左, 而滕滕玩玩下都瞓埋!


因為兩個都散晒! 


3 則留言:

  1. 嗰間胖腳必備搵唔搵得返呀???
    [版主回覆06/18/2010 10:01:00]我覺得買鞋仔都係係hk買好d, 起碼有得試, 因為佢隻真係胖腳嚟! 

    回覆刪除
  2. 佢個樣好奸呀
    [版主回覆06/18/2010 12:35:00]佢呢個樣成日都出現架, 所以邊個朋友見親佢, 都同你一樣話佢好奸!
    ............可能, 佢真係好奸..............!

    回覆刪除
  3. 滕滕嗰隻胖腳要喇~
    [版主回覆06/18/2010 12:36:00]所以"胖腳必備"都冇用喇!

    回覆刪除