2010年6月23日 星期三

唔段尾.........

生左滕滕無幾耐之後就有風難, 到而家好似好番, 但係一熱D, 個人滾D, 就又起喇!


我諗可能真係生左之後D生理改變左, 攪到D風難郁D就起!


我諗應該唔段尾架喇, 成世都應該跟住我!


5 則留言:

  1. 不如去睇中醫吖
    [版主回覆06/24/2010 12:13:00]唔想睇喇, 之前都睇左成個幾兩個月喇, 好煩呀! 又要飲藥, 又要浸身!
    我諗住尤得佢囉, 因為暫時嚟講都可以忍到嘅!

    回覆刪除
  2. 好痕喎
    [版主回覆06/24/2010 14:49:00]乜你唔記得我有把梳咩?!

    回覆刪除
  3. 記得,但都可以試下睇第二個醫師啫
    [版主回覆06/24/2010 23:03:00]如果真係好嚴重, 我諗都要喇............

    回覆刪除
  4. 風難係咩呀??
    [版主回覆06/25/2010 23:01:00]好似比蚊咬咁架, 不過一起就好大舊同好痕架!

    回覆刪除
  5. 我都有嫁,我起得好勁,係我媽媽遺傳比我. 我一凍一濕就會起,一入冷氣地方又起,一熱一凍又起,冬天搭地鐵坐櫈個大脾同PATPAT又起,打打吓麻雀又起到成手一舊舊,試過去德國,好凍濕度又高,成身成面都腫晒,得返隻眼珠係無事嫁咋. 我都覺得好困擾嫁,不過都無計. 只希望第時有BB,唔好遺傳比佢就OK啦,我自己有都無咩所謂LU.
    [版主回覆06/25/2010 22:57:00]嘩, 咁你即係係又起唔係又起呀?! 真係好辛苦喎~
    不過如果你有bb, 記得要介口呀!

    回覆刪除