尋日馮小姐已經好勞氣, 因為原本佢男朋友個姪女答應左佢地, 可以係佢下個星期五結婚嗰日幫手同d姊妹化妝, 但係姪女而家發現可能冇錢收(因為馮小姐話佢包埋我地化妝), 所以就想縮沙, 搵左佢亞媽打比馮小姐個男朋友, 話嗰日要同咁多個姊妹化妝唔知夠唔夠時間, 又咋型要咁早起身! 前晚姪女就搵亞媽打, 尋晚又搵亞爸打! 所以馮小姐一早番嚟就鬼殺咁嘈咁同我講好興, 如果唔想化就一早唔好自動請纓自話要幫佢手喎!
因為馮小姐條氣唔順, 所以今日番到公司就打比d姊妹, 講話嗰日唔好叫佢男朋友個姪化妝, 連開門利是都唔使預佢男朋友個姪女喇! 唔知係唔係因為馮小姐之前坐定粒六, 姪女會同佢係中場轉頭, 但係而家就冇行啦, 因為佢有骨氣嘛, 不過, 原來有骨氣, 都係一面嘅啫, 因為...........
馮: 你估你地識唔識同我放番d頭髮落嚟, 整番鬈吖嗱!
我: 咩呀, 你個化妝師傅會去到酒樓同你轉妝轉頭架嘛!
馮: 係呀, 不過我想中場放番d頭髮落嚟呀, 我見幫我set 頭嗰個女仔好似好易咁, 橋下橋下之嘛!
我: 人地有技巧架, 你估真係橋下橋下咁易架! 我地雖然係幫你手, 不過你知道我地唔係萬能架!
馮: 哈哈哈哈..........我見到真係好易架喎!
我: 咁講真, 我就真係唔識喇, 不如你問下Helen佢地識唔識喇!
馮: 唉.....! 佢地更加唔識啦!
嘩! 嘩! 嘩! "你估你地識唔識", 原來"你地"係指我呀~~~
我而家先知道, 原來我咁勁架, 我都唔知原來比人地感覺係乜都得架!!! 仲咩冇人同我講, 原來我咁勁架!!!
做咗人阿媽就係萬能架喇, 不過只限對住個仔囉~滕滕未出世前, 你會唔會單手食飯, 單手抱仔呀?
回覆刪除而家我可以單手抱住熙熙, 單手收BB車上巴士, 仲可以扣好部車仔喎!
[版主回覆06/05/2010 10:16:00]咁係勁嗰方面我都好多元化, 不過睇人囉!
我之前真係幫過我個fd 捲過個頭, 但係都係玩下, 唔係好出得大場面! 但係佢而家想係一個咁緊迫嘅時間下, 仲想去set過個頭, 冇嘢吓嘛!!!
咁你應該開心啦,你係佢心目中係萬能... 你同佢講,只係幫你放返頭髮落黎,乜都唔識整,咁得唔得
回覆刪除[版主回覆06/05/2010 10:18:00]佢如果直接問我識唔識, 我都可能幫佢試下, 但係佢咁問我, 我又唔係好想幫佢試喎!
佢整得d頭髮上去, 化妝個女仔一定同佢噴晒嘢架喇, 所以我勸佢最好唔好攪咁多嘢!