2010年6月20日 星期日

父親節~

今晚父親節食飯,已經係第二年喇!(其實亞妹唔講,我都唔記得今日係父親節呀!)



不過,我想問下,可唔可以停一停架。。。。。。



滕滕,你咁樣,好易嚇親人架!!!


2 則留言:

  1. 邊有得停架, 我諗佢哋發緊夢都係擒嚟擒去架~!
    [版主回覆06/21/2010 14:41:00]佢發夢擒我就唔怕呀, 起碼我唔使理佢先啦~

    回覆刪除
  2. 滕滕唔坐bb椅?
    [版主回覆06/21/2010 14:42:00]坐左都起身啦, 佢而家唔使停架喇!

    回覆刪除