http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
今晚父親節食飯,已經係第二年喇!(其實亞妹唔講,我都唔記得今日係父親節呀!)
不過,我想問下,可唔可以停一停架。。。。。。
滕滕,你咁樣,好易嚇親人架!!!
邊有得停架, 我諗佢哋發緊夢都係擒嚟擒去架~![版主回覆06/21/2010 14:41:00]佢發夢擒我就唔怕呀, 起碼我唔使理佢先啦~
滕滕唔坐bb椅?[版主回覆06/21/2010 14:42:00]坐左都起身啦, 佢而家唔使停架喇!
邊有得停架, 我諗佢哋發緊夢都係擒嚟擒去架~!
回覆刪除[版主回覆06/21/2010 14:41:00]佢發夢擒我就唔怕呀, 起碼我唔使理佢先啦~
滕滕唔坐bb椅?
回覆刪除[版主回覆06/21/2010 14:42:00]坐左都起身啦, 佢而家唔使停架喇!