http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
已經比左個枕頭滕滕瞓左差唔多有一個星期喇, 係呢一個星期, 打風好似少左, 每朝起身見到佢都係係個枕頭上面!
可能因為佢而家識行喇, 所以真係要有承托喇!
原來用咗枕頭就唔會打大風, 呀B滿1歲我又俾佢試吓先.[版主回覆07/02/2010 02:13:00]真係好神奇架, 可能呢d就係自然反應嚟, 就好似我地大人咁, 瞓覺用枕頭, 枕下枕下, 佢就好似我地咁枕得舒服, 就唔會打大風囉~
咁仲會唔會一字碼瞓覺呀[版主回覆07/05/2010 11:13:00]一字碼唔係成日都可以見到架
原來用咗枕頭就唔會打大風, 呀B滿1歲我又俾佢試吓先.
回覆刪除[版主回覆07/02/2010 02:13:00]真係好神奇架, 可能呢d就係自然反應嚟, 就好似我地大人咁, 瞓覺用枕頭, 枕下枕下, 佢就好似我地咁枕得舒服, 就唔會打大風囉~
咁仲會唔會一字碼瞓覺呀
回覆刪除[版主回覆07/05/2010 11:13:00]一字碼唔係成日都可以見到架