http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
又係時候搵保嬰丹出嚟傾下計喇, 尋日已經同滕滕傾過, 狀態良好, 好過之前幾晚, 因為之前幾晚, 佢晚晚三四點都喊住嚟搵我, 攪到我晚晚都要起身!
所以尋晚我決定搵保嬰丹出嚟幫下手, 果然傾過之後就好左少少喇! 今晚, 已經又傾過, 希望傾多兩三晚唔使再傾喇!
同保嬰丹傾計???[版主回覆06/30/2010 10:28:00]係呀, 要傾一傾先好d咋! 其實意思係比佢食!
我明啦,唔通真係打比保嬰丹咩
點解要食保嬰丹既??? 滕滕無事嘛? 試下晚上播柔和音樂比佢聽, 睇下會唔會好訓d~[版主回覆06/30/2010 11:57:00]佢唔知仲咩無啦啦早嗰幾日晚晚半夜三四點喊住咁叫我, 所以我咪比佢食下定一定佢驚囉!
同保嬰丹傾計???
回覆刪除[版主回覆06/30/2010 10:28:00]係呀, 要傾一傾先好d咋!
其實意思係比佢食!
我明啦,唔通真係打比保嬰丹咩
回覆刪除點解要食保嬰丹既???
回覆刪除滕滕無事嘛?
試下晚上播柔和音樂比佢聽, 睇下會唔會好訓d~
[版主回覆06/30/2010 11:57:00]佢唔知仲咩無啦啦早嗰幾日晚晚半夜三四點喊住咁叫我, 所以我咪比佢食下定一定佢驚囉!