2010年6月29日 星期二

保嬰丹

又係時候搵保嬰丹出嚟傾下計喇, 尋日已經同滕滕傾過, 狀態良好, 好過之前幾晚, 因為之前幾晚, 佢晚晚三四點都喊住嚟搵我, 攪到我晚晚都要起身!


所以尋晚我決定搵保嬰丹出嚟幫下手, 果然傾過之後就好左少少喇! 今晚, 已經又傾過, 希望傾多兩三晚唔使再傾喇!


3 則留言:

  1. 同保嬰丹傾計???
    [版主回覆06/30/2010 10:28:00]係呀, 要傾一傾先好d咋!
    其實意思係比佢食!

    回覆刪除
  2. 我明啦,唔通真係打比保嬰丹咩

    回覆刪除
  3. 點解要食保嬰丹既???
    滕滕無事嘛?
    試下晚上播柔和音樂比佢聽, 睇下會唔會好訓d~
    [版主回覆06/30/2010 11:57:00]佢唔知仲咩無啦啦早嗰幾日晚晚半夜三四點喊住咁叫我, 所以我咪比佢食下定一定佢驚囉!

    回覆刪除