2010年6月27日 星期日

好開心可以見到你!!!

今日梓祐好早已經嚟左, 因為佢問我佢係自己屋企食 lunch 定係嚟我到食先, 咁我就話你鐘意啦! 好開心, 佢撰左過嚟同我食! 因為佢老豆今日放假, 佢起左身之後, 就過嚟喇, 過到嚟都係11點半, 所以我同左佢去食嘢!


我今日問佢仲有冇比佢個乞E點佢, 佢話都係咁, 成日叫佢做嘢, 而個乞E就懶過鬼咁坐係到! 我聽到, 都好無奈, 因為個乞E又唔係冇理取鬧, 所以唯一可以同佢講, 叫佢做好本份, 如果佢無理, 就可以有理由咁爻佢!


梓祐真係好叻, 因為佢今日見到我部單鏡機, 佢又好似以前咁攞嚟玩, 攞嚟研究, 而我之前教佢點樣去用相機, 點樣去攞個 focus, 佢全部都記得, 所以一教佢用個單鏡機, 首先去搵個主體, 點樣先影得靚, 講左兩次, 佢就明白, 而且我教佢去拉爆, 佢玩左兩次就拉左出嚟比我睇喇!


雖然唔算好靚, 但係都算係咁啦, 得13歲咋!




(無啦啦仲咩拉我嚟拉呀,睇下拉到我隻手幾肥![雖然我係])



梓祐真係好乖, 雖然佢而家唔係成日係我身邊, 但係佢真係好識性, 因為我問佢有冇D咩想買, 而覺得佢地係唔會買比佢, 就可以同我講, 如果我覺得係有用唔係浪費, 我可以買比佢! 我起初以為佢會話好, 但係佢居然答我唔使喇, 佢會自己儲起 D錢, 跟住先去買, 叫我唔使嘥錢!


當時..........都唔係當時架喇, 之前都好多時咁問自己, 點解呢個唔係我個仔嘅?! 每當我每次問佢有咩想要, 佢都答我唔使喇, 佢而家仲有, 我可以慳番D錢! 佢越係咁同我講, 我就越想買嘢比佢! 我知道有時錢係唔可以代表一切, 但係我真係想佢身邊可以的話, 每日都有一樣嘢係身, 係我買比佢, 因為我想佢卦住我、諗起我!


我同佢傾計當中, 我發現我post係fb上面, 講過嘅嘢佢都知, 佢都有睇, 所以我就問佢, 咁耐冇見, 有冇卦住我, 唔知係唔係因為面對住我定係真心, 佢二話不說咁答我更係有卦住啦!  不過, 我都知道佢份人比較冷, 所以我都冇問落去點解佢唔打電話比我, 雖然我冇開到口, 但係老公都已經問左, 而佢個答案, 我冇認真去聽, 因為就算點問佢, 佢份人係點, 唔通我會唔知咩, 但求可以見到佢, 我就已經足夠!


1 則留言:

  1. 人夾人緣啦... 叫佢唔好群埋班壞人到,呢個年紀小心啲呀
    [版主回覆06/28/2010 12:01:00]我諗佢應該ok嘅, 因為佢都有思想, 不過, 應該都仲要不斷咁提醒佢好d囉~

    回覆刪除