http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
原來滕滕平時係屋企係咁乖架, 點解我都唔知嘅?!
點乖呀?[版主回覆06/23/2010 12:31:00]我終於up-load到喇!!!
路過打個招呼, 歡迎多D黎我個BLOG呀~!^.^
好乖仔喎滕滕豬~[版主回覆06/23/2010 14:12:00]係就係好似好乖, 但係最慘佢會攞條紗巾嚟學姐姐抺地呢!
抺完之後仲要伸懶腰,抺個兩嘢好攰咩?哈哈哈[版主回覆06/23/2010 14:37:00]出盡左九牛二虎之力啦~
咁叫滕滕抺多啲嘢,咁佢就無時間擒高爬低囉[版主回覆06/23/2010 15:49:00]佢肯聽就係囉!
咁個工人咪可以做少D野囉![版主回覆06/25/2010 09:18:00]如果佢下下真係攞d紗巾去抺地, 咁我就死比佢睇喇~
點乖呀?
回覆刪除[版主回覆06/23/2010 12:31:00]我終於up-load到喇!!!
路過打個招呼,
回覆刪除歡迎多D黎我個BLOG呀~!^.^
好乖仔喎滕滕豬~
回覆刪除[版主回覆06/23/2010 14:12:00]係就係好似好乖, 但係最慘佢會攞條紗巾嚟學姐姐抺地呢!
抺完之後仲要伸懶腰,抺個兩嘢好攰咩?哈哈哈
回覆刪除[版主回覆06/23/2010 14:37:00]出盡左九牛二虎之力啦~
咁叫滕滕抺多啲嘢,咁佢就無時間擒高爬低囉
回覆刪除[版主回覆06/23/2010 15:49:00]佢肯聽就係囉!
咁個工人咪可以做少D野囉!
回覆刪除[版主回覆06/25/2010 09:18:00]如果佢下下真係攞d紗巾去抺地, 咁我就死比佢睇喇~