2010年6月25日 星期五

咁都咋型~

尋日放左工, 個工人打電話嚟話滕滕發皮4!


發咩皮 4, 就係因為個麥包冇提子呀!!! 個工人一路比麥包滕滕食, 滕滕就一路望住個麥包搵提子! 個工人同佢講個包包冇晒提子呀, 滕滕就郁下郁下對手係到發猛曾!


所以個工人打比我, 叫我去買個麥包番嚟比佢, 但係個麥包要有提子架喎!


唔好玩嘢啦, 麥包就更係有提子啦, 不過就唔多啫, 食左就冇架啦, 我唔想買一包淨提子架, 因為食咁多好甜架嘛, 食包包咪好囉!!!


1 則留言:

  1. 滕滕已經咁識食喇~
    [版主回覆06/26/2010 22:35:00]D提子好味吖嘛!

    回覆刪除