2010年6月3日 星期四

唔使咁吓嘛!

尋晚都好地地, 但係今日放工番到嚟, 就已經變左.............



張膠墊唔使攪成咁吓嘛!!!


亞爸亞媽今晚入左嚟, 佢地同我講滕滕"me"得都不知幾開心喎, 起初唔知佢仲咩, 因為唔夠眼, 所以只係見到手指仔係到整下整下, 不過睇下又睇真d, 就見到佢原來係到"me"緊張膠出嚟!


咁即係又要買過啦!!!


5 則留言:

  1. 嘩! 滕滕有冇攞嚟食呀?
    [版主回覆06/04/2010 11:12:00]更係有啦! 佢一想放入口, 就即刻截停佢喇!

    回覆刪除
  2. 滕滕既破壞力都好強~
    [版主回覆06/04/2010 11:13:00]我老豆話佢越"me"越開心呀!

    回覆刪除
  3. 佢搣到好似一隻羊呀 厲害厲害
    [版主回覆06/04/2010 11:13:00]我番到去, 都嚇左一跳啦!

    回覆刪除
  4. 嘩~ 好勁呀, 滕滕係咪唔鍾意隻色呀! 哈哈~
    所以係咪 "me", 滕滕想要純白色呀~~~ 哈哈~
    今晚您返到屋企可能又變左樣呀!
    [版主回覆06/04/2010 17:48:00]可能已經成張起左比我睇喇!

    回覆刪除
  5. 正呀~滕滕, EE讚唔讚你叻仔好呀?
    [版主回覆06/05/2010 10:23:00]你話呢~

    回覆刪除