http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
唔知仲咩滕滕隻豬腳都比嘢咬喇! 最邪就係, 又係右腳, 又係同一個地方呀!!!
今朝番工前, 個工人同我講滕滕隻腳又比嘢咬到! 唔怪得佢一起身, 就同我講隻腳痕, 最初我以為佢咋嬌, 點不知原來係真係!!!
下午已經又有水泡喇, 但係好彩就係今次只係一個, 其他地方有咬但係就冇起到!
我嘅可憐豬仔, 仲咩成日比d 死人嘢咬到架, 仲要係同一個位! 兩個月前嗰一次, 豬仔已經有創傷後遺症架喇, 成日同我地講佢隻腳比嘢咬好痕, 而家又整多次, 咁個陰影呢一世都唔會磨滅啦!
嘩! 咬到咁, 好痕呀![版主回覆06/17/2010 09:42:00]呢次都唔算緊要喇, 之前嗰次仲慘呀!!!
係邊到咬到架?[版主回覆06/17/2010 10:22:00]我都唔知咁先死吖嘛!!!
咁你屋企有無放滅頭蝨煙霧呀?[版主回覆06/17/2010 11:38:00]應該唔係屋企呀~
下次出街幫佢著襪仔啦[版主回覆06/17/2010 12:54:00]次次都有著啦, 而家出街唔著鞋好怪架! 不過如果佢自己除左, 我都冇辦法!
滕滕隻豬腳實在太肥美喇, EE見到都忍唔住喇~[版主回覆06/18/2010 10:03:00]可能係因為太肥, 所以就成日都比嘢咬!
係俾蚊咬嗎? 會起水泡, 真係陰公豬[版主回覆06/19/2010 11:35:00]DR話係比昆蟲囉! 因為佢地皮膚好易敏感, 所以起水泡喎! 同上次一樣!
嘩! 咬到咁, 好痕呀!
回覆刪除[版主回覆06/17/2010 09:42:00]呢次都唔算緊要喇, 之前嗰次仲慘呀!!!
係邊到咬到架?
回覆刪除[版主回覆06/17/2010 10:22:00]我都唔知咁先死吖嘛!!!
咁你屋企有無放滅頭蝨煙霧呀?
回覆刪除[版主回覆06/17/2010 11:38:00]應該唔係屋企呀~
下次出街幫佢著襪仔啦
回覆刪除[版主回覆06/17/2010 12:54:00]次次都有著啦, 而家出街唔著鞋好怪架!
不過如果佢自己除左, 我都冇辦法!
滕滕隻豬腳實在太肥美喇, EE見到都忍唔住喇~
回覆刪除[版主回覆06/18/2010 10:03:00]可能係因為太肥, 所以就成日都比嘢咬!
係俾蚊咬嗎? 會起水泡, 真係陰公豬
回覆刪除[版主回覆06/19/2010 11:35:00]DR話係比昆蟲囉! 因為佢地皮膚好易敏感, 所以起水泡喎! 同上次一樣!