2010年6月13日 星期日

老公反眼 @_@'

自從佢可以自己爬上張sofa到之後嘅嗰一日下午, 我地夜晚番到去, 就見到佢不停咁自己係到練習, 係咁上落上落&上落, 重複咁做呢兩個動作! 所以過左冇幾耐, 佢已經可以上落自如, 仲要越嚟越快, 越嚟越快!

 

就係係呢個moment開始, 呢隻嘢就越嚟越曵! 可能因為之前做唔到嘅, 佢就由佢可以自己做到嗰一刻開始, 不停去攪, 不停去做! 擒左上張sofa 到之後, 就擒上去個電話柜上面, 坐左係到! 一嚟可以望下風景, 二嚟又可以張柜上面嘅嘢掉晒落地!

 

所以我相信惡夢經已開始....................!!!

 


因為馮小姐結婚我做姊妹, 所以當晚老公就大部份時間都係單拖湊住隻曵豬! 自從我地中午番左屋企攤抖, 而呢條友仔聽到我地入門口, 佢就唔瞓覺即係彈起身, 由嗰一刻佢就好似叉爆左電咁, 一路都冇瞓過, 又唔眼瞓, 不停係咁攪, 玩到差唔多一點, 架車到左屯門佢先瞓覺! 所以老公湊左佢成晚, 就同我講, 如果要佢湊一日, 佢會想死!!!

 

哈哈, 我好開心佢終於都知道湊一個小朋友係一件唔容易嘅事嚟喇! 但係我另一方面又好擔心, 因為佢開始驚住生多個, 而嗰個又係男仔, 咁就真係嘔白泡都唔掂喇!

 


3 則留言:

  1. 惡夢開始!!!
    [版主回覆06/15/2010 10:20:00]係! 已經正式開始!!!

    回覆刪除
  2. 唔係會咁恐怖呀?
    好型仔呀! 不過冇笑容嘅!
    [版主回覆06/17/2010 09:25:00]真係架, 佢自從可以擒上去張sofa 到之後就冇停過喇, 日日都好似叉爆電咁呀!  佢以前係我個肚到都唔係咁嘅.............!
    佢件衫係淘寶買架, 計埋運費都好似唔使50蚊港紙, 好抵架!
     

    回覆刪除
  3. 同人夾再抵D, 我$40咋~
    [版主回覆06/18/2010 10:04:00]如果我嗰時係夾埋其他貨一係send 落嚟, d運費就唔使咁貴啦! 不過總有第一次嘅!

    回覆刪除