2010年6月26日 星期六

唔好扮嘢啦~

我都唔明, 點解呢條仔咁咋得下嬌架!


好似尋日咁滕滕係道膠閘到行嚟行去, 行行下就企左係中間, 咁道閘門就拍左係佢個pat到, 跟住佢就好慘叫係到叫!


個工人見到, 都唔係好頂得佢順, 就係到講: "都唔痛, 你叫咩啫!"


跟住呢條友仔就好冇引, 冇再係到扮晒嘢咁, 就行番入去喇!


道膠閘輕過佢d玩具10倍都有, 我見到, 都唔知佢有d咩咁痛係到叫, 跟本就擺明咋嬌!


 


2 則留言:

  1. 你地當時無人理佢,想引你地注意啫
    [版主回覆06/28/2010 11:57:00] 係呀, 當時真係冇人理佢架!!!

    回覆刪除
  2. 好慘慘呀
    [版主回覆06/28/2010 12:16:00]有幾慘喎~

    回覆刪除