http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
幾冇引呀~
好日都冇同家姐&表姐3個一斉出嚟, 又適連家姐第二日生日, 再加上家姐又湊左個囝出嚟, 諗住一斉去買完嘢就一斉去食放提, 點不知家姐個老公叫佢番屋企倍佢食喎!!!
睇下點解D相朦朦地? 咪就係因為買完即係商場去出嚟, 咁個相機有ha氣囉! 幾趕呀!!!
想同豆豉表弟影多幾張相都唔得!
豆豉表弟都係瘦左小小, 因為佢唔同滕滕咁不停口食嘢! 佢可以為左瞓覺唔飲奶! 佢可以為左玩就唔食嘢住, 佢亦都可以為左未有心情, 唔食住!
可以叫佢老公一齊出黎食架~~~[版主回覆06/21/2010 16:06:00]佢老公要番去接狗, 所以入左去就唔出嚟喇!
豆豉爸係獨家村,唔鍾意見人。[版主回覆06/22/2010 14:32:00]佢獨家唔緊要, 但係就唔好阻住我地吖嘛!!!
可以叫佢老公一齊出黎食架~~~
回覆刪除[版主回覆06/21/2010 16:06:00]佢老公要番去接狗, 所以入左去就唔出嚟喇!
豆豉爸係獨家村,唔鍾意見人。
回覆刪除[版主回覆06/22/2010 14:32:00]佢獨家唔緊要, 但係就唔好阻住我地吖嘛!!!