2010年6月26日 星期六

我諗以後嚟緊嘅日子仲會更加艱苦!

自從食飯呢個問題好煩惱之後, 而家又另外一樣, 就係瞓覺喇!

 

最尾餐奶, 除左去街番唔切嚟,基本上日日都係由我自己嚟。以前滕滕未完全入睡嗰時,放抵左佢係床仔,我都已經可以出房,但係而家,點解唔同左嘅?!

 

自從呢個星期開始,我見佢差唔多瞓著,我都係會放抵佢,但係一放抵,佢就會撐開佢對眼望實我!如果我用手拍下佢,佢都可能會合埋雙眼,但係我隻手一停低,佢又會望住我!以前都唔使咁拍住架,但係而家唔拍,一行開,或者我一上床,佢就喊,跟住就會起身行去我床嗰邊,企係我面前大叫大喊,慕求要我起身為止!

 

我試過唔理佢,尤得佢喊,我照瞓,但係佢就堅持係咁大叫大喊。我亦都試過出房唔理佢,但係佢都係好堅持!但係當我去抱番佢,佢就會即刻收聲,仲好乖咁合埋雙眼瞓覺!

 

我覺得係比佢恰我囉!點解我一想(只係想咋)行開,佢就已經喊定先?

 

滕滕,點解你要恰我??? 點解???!!!

2 則留言:

  1. 你太就佢....你要出口述同樣述表示你惡, 佢就可能會收歛d
    [版主回覆06/27/2010 15:05:00]如果唔係瞓覺時, 我惡佢佢會怕, 但係如果太夜, 我唔想太嘈, 因為真係會影響到樓上樓下瞓覺架, 所以夜晚真係好難攪, 所以我知道佢好似知道夜晚就係佢嘅世界! 

    回覆刪除
  2. 唉。。。佢哋真係越嚟越惡, 熙熙由係醫院返嚟嗰日開始, 唔准我刪房門呀, 點都要留返少少光俾佢, 之後都要玩一輪先肯正正經經去瞓, 佢個瞓覺時間而家改到11點幾喇~
    [版主回覆07/02/2010 15:33:00]我都好怕......好怕........

    回覆刪除