http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
抵你啦, 自己攞嚟架, 我都唔知你仲咩玩到咁!
第一件事就更係攞個相機出嚟影抵佢先啦 !!!
點解唔扶起佢呀? 媽咪[版主回覆06/04/2010 11:11:00]影幾張相先去救佢囉 ! 我係唔係好變態呀 !
玩咩呀?[版主回覆06/04/2010 11:11:00]你問下佢吖, 我都唔知喎~
1d都唔變態, 好正常呀, 個個都係咁喇, 除非佢係非常危險姐~[版主回覆06/04/2010 17:51:00]我一睇到佢咁, 第一時間已經大笑左出嚟喇 !!!
我想問下架車車, 滕滕仲玩唔玩呀?即係識行之後呀, 我有朋友想俾我, 同呢架一摸一樣架, 但我怕拎返嚟之後冇耐熙熙就唔肯玩喇~[版主回覆06/06/2010 20:51:00]佢耐唔耐就會去坐下架, 不過佢而家仲未識向前囉, 所以架車應該仲可以有排玩! 架車個輪嗰到可以倒番轉, 變左架搖搖車架!
原來仲有呢個function架, 淨係睇相睇唔出呀, 都可以拎返嚟下幾個月喎, thx滕滕媽~[版主回覆06/07/2010 17:04:00]應該起碼都有幾個月至1年可以玩, 分分鐘可能唔止!
咁我打比佢問下啦,哈哈哈[版主回覆06/07/2010 22:36:00]好呀, 不過我唔知佢答唔答你架!
點解唔扶起佢呀? 媽咪
回覆刪除[版主回覆06/04/2010 11:11:00]影幾張相先去救佢囉 ! 我係唔係好變態呀 !
玩咩呀?
回覆刪除[版主回覆06/04/2010 11:11:00]你問下佢吖, 我都唔知喎~
1d都唔變態, 好正常呀, 個個都係咁喇, 除非佢係非常危險姐~
回覆刪除[版主回覆06/04/2010 17:51:00]我一睇到佢咁, 第一時間已經大笑左出嚟喇 !!!
我想問下架車車, 滕滕仲玩唔玩呀?即係識行之後呀, 我有朋友想俾我, 同呢架一摸一樣架, 但我怕拎返嚟之後冇耐熙熙就唔肯玩喇~
回覆刪除[版主回覆06/06/2010 20:51:00]佢耐唔耐就會去坐下架, 不過佢而家仲未識向前囉, 所以架車應該仲可以有排玩!
架車個輪嗰到可以倒番轉, 變左架搖搖車架!
原來仲有呢個function架, 淨係睇相睇唔出呀, 都可以拎返嚟下幾個月喎, thx滕滕媽~
回覆刪除[版主回覆06/07/2010 17:04:00]應該起碼都有幾個月至1年可以玩, 分分鐘可能唔止!
咁我打比佢問下啦,哈哈哈
回覆刪除[版主回覆06/07/2010 22:36:00]好呀, 不過我唔知佢答唔答你架!