2010年6月1日 星期二

你叫我救你呀~?

抵你啦, 自己攞嚟架, 我都唔知你仲咩玩到咁!





第一件事就更係攞個相機出嚟影抵佢先啦  !!!


6 則留言:

  1. 點解唔扶起佢呀? 媽咪
    [版主回覆06/04/2010 11:11:00]影幾張相先去救佢囉  ! 我係唔係好變態呀  !

    回覆刪除
  2. 玩咩呀?
    [版主回覆06/04/2010 11:11:00]你問下佢吖, 我都唔知喎~

    回覆刪除
  3. 1d都唔變態, 好正常呀, 個個都係咁喇, 除非佢係非常危險姐~
    [版主回覆06/04/2010 17:51:00]我一睇到佢咁, 第一時間已經大笑左出嚟喇  !!!

    回覆刪除
  4. 我想問下架車車, 滕滕仲玩唔玩呀?即係識行之後呀, 我有朋友想俾我, 同呢架一摸一樣架, 但我怕拎返嚟之後冇耐熙熙就唔肯玩喇~
    [版主回覆06/06/2010 20:51:00]佢耐唔耐就會去坐下架, 不過佢而家仲未識向前囉, 所以架車應該仲可以有排玩! 
    架車個輪嗰到可以倒番轉, 變左架搖搖車架!

    回覆刪除
  5. 原來仲有呢個function架, 淨係睇相睇唔出呀, 都可以拎返嚟下幾個月喎, thx滕滕媽~
    [版主回覆06/07/2010 17:04:00]應該起碼都有幾個月至1年可以玩, 分分鐘可能唔止!

    回覆刪除
  6. 咁我打比佢問下啦,哈哈哈
    [版主回覆06/07/2010 22:36:00]好呀, 不過我唔知佢答唔答你架!

    回覆刪除