好開心呀! 好開心呀!
因為表姐想問我借部NDS 比兩個囡去旅行玩, 所以前兩日我打比梓祐, 問佢攞番部NDS嚟借比表姐!
我初初都諗, 自從梓祐生日之後, 就冇見過面喇, 唔知佢肯唔肯出嚟見我呢?! 所以當佢問我, 想佢幾時比番我嗰時, 我就即刻諗今個星期日, 因為我想見下佢, 同佢食飯!
我SENT左MSN比佢叫佢打比我, 不過我前日等足一日, 佢都冇打嚟, 所以我尋日下午就打比佢喇!
電話一接, 梓祐把聲已經變左, 因為係青春期, 但係佢講嘢D語氣就一D都冇變, 都係咁小朋友. 我問佢不如星期日過嚟我到, 但係我又怕佢老豆唔知比唔比佢嚟, 所以我問佢怕唔怕先, 佢居然答我唔怕, 怕咩啫!
跟住我就話, 咁好啦, 係唔係唔變架喇?! 佢即時答我話, 好難講喎, 你知佢兩個幾麻煩架喇, 一陣嗰個亞E明知佢過嚟我到又叫佢做呢樣做嗰樣, 咁就好難講架! 所以我就同佢講, 叫佢問左佢老豆先! 如果佢老豆話得, 咁就唔使理嗰個人喇!
到左夜晚, 梓祐SENT MSM比我話: 已經通過!
好喇! 希望無風無險啦, 因為我好卦住佢呀!!! 我已經諗定晒星期日同佢去食咩架喇, 我仲諗埋下個月中同佢去沙灘玩!
希望唔好甩底呀!!!!
嗰個人仲係對佢好衰呀?
回覆刪除[版主回覆06/26/2010 11:35:00]佢老豆我覺得應該冇嘢嘅, 不過佢個乞衣就好難講! 如果星期日見到佢, 我都會問下佢!
咁多年,唔多唔少都有啲感情呱...
回覆刪除[版主回覆06/26/2010 22:37:00]我就更係希望佢有卦住我啦!
你咁鍚佢,佢知嘅~~~
回覆刪除[版主回覆06/26/2010 23:16:00]我都覺得佢會知, 不過佢d性格就同馮小姐差唔多, 都係唔出聲架........
唔知係唔係因為細個冇左母愛, 所以佢份人好冷!
得閒比個電話佢囉
回覆刪除[版主回覆06/27/2010 15:08:00]好少呀, 因為好似係電話冇咩嘢講, 因為佢通常都係我問佢佢先答我架! 同埋d時間好難就, 下午我又唔係好得閑, 夜晚嗰個乞E又係到!