http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
我啱啱發現我姨甥仔個老豆入過我個blog到睇!!!
我又比人發現左喇!!! 仲咩呢排我係咁比人搵嘅???
我同我姨甥仔個老豆好耐都冇聯絡喇, 佢仲咩無啦啦搵我個blog嚟睇呀???!!! 佢好卦住我呀???!!!
佢點搵到O架? 你又唔係用自己個名, 難度好高啫.[版主回覆07/02/2010 02:11:00]其實好簡單架咋, 只要佢知我個mail address, 就好易搵到架咋! 不過我冇諗過佢會搵我啫!
我估佢係把你放入address book, yahoo 會自動update 你d 野比人知 所以你去番email set "no update to everyone" (我個係english version, 所以唔知中文係乜)[版主回覆07/04/2010 17:38:00]我SET左喇, 不過我唔知人地仲睇唔睇到我!
原來可以咁易搵到, 等我時時亂講嘢添.[版主回覆07/04/2010 17:40:00]如果知道個技巧, 就真係好易搵架! 好似我睇你個BLOG咁, 我都已經知道你個 e-mail address 喇!
每出一篇,都設定不公開或只有blog友睇到囉[版主回覆07/05/2010 11:14:00]如果我出得就唔怕比佢睇到, 只不過就係唔想比佢睇到d相啫!
佢點搵到O架? 你又唔係用自己個名, 難度好高啫.
回覆刪除[版主回覆07/02/2010 02:11:00]其實好簡單架咋, 只要佢知我個mail address, 就好易搵到架咋!
不過我冇諗過佢會搵我啫!
我估佢係把你放入address book, yahoo 會自動update 你d 野比人知
回覆刪除所以你去番email set "no update to everyone" (我個係english version, 所以唔知中文係乜)
[版主回覆07/04/2010 17:38:00]我SET左喇, 不過我唔知人地仲睇唔睇到我!
原來可以咁易搵到, 等我時時亂講嘢添.
回覆刪除[版主回覆07/04/2010 17:40:00]如果知道個技巧, 就真係好易搵架!
好似我睇你個BLOG咁, 我都已經知道你個 e-mail address 喇!
每出一篇,都設定不公開或只有blog友睇到囉
回覆刪除[版主回覆07/05/2010 11:14:00]如果我出得就唔怕比佢睇到, 只不過就係唔想比佢睇到d相啫!