2010年6月23日 星期三

可唔可以搵人幫下我呀~

未到端午節之前嗰個星期, 我已經開始食糭, 日日食, 每日lunch都 2-3 隻, 放假又係屋企食, 食到尋日都仲有十隻八隻係個雪柜到!


不過尋日食完就 lai嘢啦, 個胃乸住乸住痛~ 可能真係頂唔順............食左咁多日!


可唔可以出年唔好再比咁多糭我呀~ 年年都係我一個人自己食晒!!! D糭又冇肥豬肉, 邊到好食架!!! 奶奶比嗰D又冇, 亞媽比嗰日又冇!!! 難為要我自己一個人食晒!!!


7 則留言:

  1. 唔好食咁多糭呀~
    d糭好難消化&好傷胃咖!!!!!!!
    [版主回覆06/23/2010 22:50:00]我都知道D糭好難消化, 但係屋企得我一個人食咋! 如果我唔知就要掉左佢.........

    回覆刪除
  2. 都話糉無肥豬肉唔好食架啦 你呀,食咁多,鐵胃都傷啦,食白粥清下先啦
    [版主回覆06/24/2010 12:15:00]我都同你講我都知道冇肥豬肉唔好食, 但係屋企一個都冇人食, 咁點喎, 唔通掉晒佢咩!
    我呢幾日唔食住喇, 留番下個星期先啦! 要抖抖!

    回覆刪除
  3. 你唔好食咁多, 你食唔晒分d 比同事鄰居好過 糯米本身食得多很難消化, 同埋對骨頭唔係咁好...如果有骨痛的人係更加唔好食咁多架
    [版主回覆06/24/2010 12:43:00]同事都冇人食架.....! 吖, 今晚可以問下公司樓下個亞叉要唔要都好喎!

    回覆刪除
  4. 仲食呀?叫你老公幫下口啦
    [版主回覆06/24/2010 14:50:00]我老公都唔食嘅! 所以咪話得我一個人食囉!

    回覆刪除
  5. 啲糯米好難消化架!你真係好嘢,一日可以食兩隻,我每日食一隻都覺得頂唔順吖
    [版主回覆06/24/2010 23:02:00]本身我好鐘意食糭架, 如果有肥豬肉..........

    回覆刪除
  6. 叫我幫下口呀嗎, 今年我一隻都冇食過呀~
    [版主回覆06/25/2010 09:16:00]我冇諗過會有人冇架嘛! 你既然冇, 你早講啦, 我個雪柜而家都仲有呀!!!

    回覆刪除
  7. 我阿媽今年冇包到, 往年我會買俾我6299架, 今年就費事喇, 仲有老公又唔食嘅~

    回覆刪除