http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
有緣份 我今日同老公出去睇波[版主回覆06/12/2010 15:20:00]你好番晒先好出去呀~
英國對美國呀!!! 我會小心架喇,胃痛頭痛唔會傳染喇[版主回覆06/13/2010 17:34:00]我唔係怕你傳染人, 而係因為你唔係好舒服, 我怕你抵抗力差左, 如果你出到去遇到D堅菌, 我怕你比人野到, 到時就係大獲喇, 因為呢排好多腸病毒同埋手足口, 都係可以係空氣傳染架! PS. 因為你頭痛, 所以個人成個人冇心機, 心情乸住, 所以胃酸就會排得更加多而另到你個胃痛!
我好聽你話呀,我尋晚最後都無出去呀,係屋企睇波,睇到火都黎埋,英格蘭個龍門送一球比美國,激到我講晒粗口 哈哈,剛剛相反,我先胃痛後頭痛[版主回覆06/13/2010 23:07:00]哈哈, 你睇波都睇到幾肉緊下喎! 下次咩痛都好, 如果過左一陣都好似冇乜好轉, 就好食藥啦! 好似呢次咁, 仲咩咁難為自己呢!
係喇,知喇,我呢啲叫抵死,哈哈哈[版主回覆06/14/2010 02:50:00](Empty)
有緣份
回覆刪除我今日同老公出去睇波
[版主回覆06/12/2010 15:20:00]你好番晒先好出去呀~
英國對美國呀!!!
回覆刪除我會小心架喇,胃痛頭痛唔會傳染喇
[版主回覆06/13/2010 17:34:00]我唔係怕你傳染人, 而係因為你唔係好舒服, 我怕你抵抗力差左, 如果你出到去遇到D堅菌, 我怕你比人野到, 到時就係大獲喇, 因為呢排好多腸病毒同埋手足口, 都係可以係空氣傳染架!
PS. 因為你頭痛, 所以個人成個人冇心機, 心情乸住, 所以胃酸就會排得更加多而另到你個胃痛!
我好聽你話呀,我尋晚最後都無出去呀,係屋企睇波,睇到火都黎埋,英格蘭個龍門送一球比美國,激到我講晒粗口
回覆刪除哈哈,剛剛相反,我先胃痛後頭痛
[版主回覆06/13/2010 23:07:00]哈哈, 你睇波都睇到幾肉緊下喎!
下次咩痛都好, 如果過左一陣都好似冇乜好轉, 就好食藥啦! 好似呢次咁, 仲咩咁難為自己呢!
係喇,知喇,我呢啲叫抵死,哈哈哈
回覆刪除[版主回覆06/14/2010 02:50:00](Empty)