2010年6月10日 星期四

好好味~

今日世界杯開籮, 心情有D特別, 因為同老公第一日識就係係世界杯開籮嗰日!

 

前日問老公幾時同我出去睇波, 老公答我, 佢都唔睇波嘅!  跟住就係到奸笑!

 

因為我同我老公其實兩個都係唔好睇波, 但係居然兩日當時就係係酒吧睇緊波!

 

佢朋友係我當時嘅同事, 所以當時係酒吧見到碰面就當然會打招呼, 而我地就係咁樣識左!

4 則留言:

  1. 有緣份
    我今日同老公出去睇波
    [版主回覆06/12/2010 15:20:00]你好番晒先好出去呀~

    回覆刪除
  2. 英國對美國呀!!!
    我會小心架喇,胃痛頭痛唔會傳染喇
    [版主回覆06/13/2010 17:34:00]我唔係怕你傳染人, 而係因為你唔係好舒服, 我怕你抵抗力差左, 如果你出到去遇到D堅菌, 我怕你比人野到, 到時就係大獲喇, 因為呢排好多腸病毒同埋手足口, 都係可以係空氣傳染架!
    PS. 因為你頭痛, 所以個人成個人冇心機, 心情乸住, 所以胃酸就會排得更加多而另到你個胃痛!

    回覆刪除
  3. 我好聽你話呀,我尋晚最後都無出去呀,係屋企睇波,睇到火都黎埋,英格蘭個龍門送一球比美國,激到我講晒粗口
    哈哈,剛剛相反,我先胃痛後頭痛
    [版主回覆06/13/2010 23:07:00]哈哈, 你睇波都睇到幾肉緊下喎!
    下次咩痛都好, 如果過左一陣都好似冇乜好轉, 就好食藥啦! 好似呢次咁, 仲咩咁難為自己呢!

    回覆刪除
  4. 係喇,知喇,我呢啲叫抵死,哈哈哈
    [版主回覆06/14/2010 02:50:00](Empty)

    回覆刪除