星期五係馮小姐嘅大日子, 計埋我連伴娘一共有6個人, 但係幫手做嘢就唔知有幾多個, 因為有D好似仲係到發緊夢咁! 點解發緊夢? 因為個伴娘係馮小姐個姪女嚟, 之前試伴娘裙已經攪到佢同佢男朋友........唔係而家係老公先啱, 攪到嘈大交, 原因係因為條伴裙係deep v! 所以一jump茶嗰時, 伴娘一彎身, 一對波波就彈左出嚟, 再加上個伴娘已經push左條隙出嚟, 所以當個攝影師係到拍緊video 嗰時, 就好似拍緊AV!
因為姊妹當中, 有一個係我熟D, 所以我就同佢講, 不如你男家jump茶嗰時換人! 同老公走先去攞隻乳豬去男家嗰到, 一入男家門口, 我又見到對波彈左出嚟, 又係拍緊AV! 真係唔知係唔係我份真犯賤, 因為我真係睇唔過眼, 係男家差唔多走嗰時, 我忍唔住拉馮小姐一邊同佢講, 叫佢一陣係酒樓開口, 同佢D姊妹講, 點講, 我都已經教埋佢!!!
係男家走去飲茶, 路程都唔超過5分鐘, 同我熟D嗰個姊妹就話行過去酒樓好晒喎! 我當時就反左一眼, 個心就諗有幾遠呀, 行過去都唔使唔分鐘, 使唔使搵架火箭飛過去呀?! 定係你想我老公車你過去呀?! 再過一陣, 有個姊妹就問條姊妹裙幾錢, 夾埋比同我熟D嗰個! 果然不出我所料啦, 真係有人主動出聲話比番錢! 馮小姐真係覺得, 係你地自己話要著伴娘裙, 所以佢就真係唔負責呢PART! 我真係覺得有冇攪錯! 冇錯, 當初係因為佢有個同學唔想諗著咩衫, 所以先話不如整條伴娘裙, 而我當時亦覺得OK, 因為馮小姐嗰時都仲未有左! 但係當佢有左嗰時, 話會係私家生, 咁我就覺得有點兒那個, 因為我係做伴娘係幫佢, 有乜理由我地幫佢做伴娘都唔出埋條裙, 反而留番D錢自己去私家生!!!
唉! 不過我份人真係.........我都唔知自己想點! 因為馮小姐個人好似真係好唔識做咁! 人人都話佢醒, 但係我真係覺得佢唔醒囉, 因為好多嘢佢都唔識做, 就好似伴娘裙咁, 佢以為係我地諗住唔想諗著咩, 所以先至去買, 但係佢又唔諗下我地係因為幫佢做伴娘喎, 其實佢咁做真係好老土! 不過, 當開席前播個MV, 係由佢地細個到相識跟住而家結婚, 裏面其中有兩張相都有我同我老公份! 因為我知道&覺得, 如果係呢個moment d 相係有邊個份, 佢地一定會係撰好朋友先至會係呢到出現! 所以係嗰個moment, 我又覺得, 會唔會係我自己之前諗多左, 係唔係因為佢份人跟本唔識做, 所以我要接受佢呢個缺點呢? 但係, 有時對住佢真係好反眼囉~!
因為馮小姐個老公(佢都係我地個fd)之前嗰日講, 因為我係佢地個媒人, 另到佢地兩可以重遇番, 所以一定要叫個化妝師化到我個妝要堅靚, 所以係酒樓嗰時, 我就問佢地我封媒人利是呢?! 就係呢封媒人利是, 攪到我咁鬼攰都瞓唔到, 因為我番到屋企拆開, 裏面係10蚊!!! 唔係呀化??????????? 我都冇車望過要係好多錢, 但係估唔到連過年一封20蚊嘅利是都不如!
我諗左好多, 究竟問唔問佢, 因為如果唔問, 我諗我呢一世都會屈住, 而且仲會屈死, 所以第二日下午, 我決定打電話去問馮小姐個老公! 我問佢有冇封錯利是比我, 因為封利是係10蚊嚟, 馮小姐個老公一聽到, 就即刻話"唔係架! 唔係架! 嗰封唔係架!!! 唔好意思! 嗰封唔當係, 因為真係太混亂喇, 比錯左你, 唔好意思! 唔好意思!" 收左線, 條氣都順番, 因為聽到佢咁答我, 我諗應該都唔係扮嘢, 都應該似掉亂左啫!
老公&老闆成日都同我講, 馮小姐真係一個好蠢& 好唔識做嘅人, 所以叫我唔好嬲佢, 因為佢真係一個好蠢好蠢嘅人, 同埋人蠢真係無藥醫, 所以唔好放係心! ................因為我有時都諗, 佢好似真係當我係佢朋友, 但係無奈佢又成日都唔醒目, 不過佢有時又真係好攞命喎.....................唉! 我都唔知點!!!
原來係搞錯咗, 你條氣順D喇~
回覆刪除[版主回覆06/13/2010 22:59:00]嘩, 我唔係貪心要佢封好多, 但係都冇理由衰過一封過年利是卦!
係囉!無理由嘅,你幫佢娶到個 "叻"老婆,無奶由比 $10 媒人利是你嘅
回覆刪除[版主回覆06/13/2010 23:00:00]咪就係囉 !
我諗個位亞姐唔係俾錯,係唔想俾,佢老公就識得你耐d好意思就真....
回覆刪除[版主回覆06/13/2010 23:18:00]我諗唔會卦, 因為佢份人都唔識假! 如果識假, 就唔使攪到我成日都反眼啦!
心軟喇! 多個朋友一定好過多個敵人啦! 一於原諒佢. 等佢個仔/女出咗仔之後, 做埋契媽仲HAPPY.
回覆刪除[版主回覆06/14/2010 02:40:00]你係唔係都認同係呢個咁重要嘅一刻, 佢都有撰我地嘅相出嚟放係個video 裏面呀?
我知道多個朋友更係好過多一個敵人啦, 但係佢好多時d態度都係比你覺得佢唔在乎, 又或者唔理嘅感覺架! 講真, 朋友與朋友之間都應該要有關心架嘛, 但係佢d態度真係好難頂架!
就好似我之前大住個肚要去寄板嗰時, 佢都唔會問一句使唔使幫我架, 尤得我自己去! 咁你話, 做朋友幾心灰呢~
其實人與人之間嘅相處就係咁架啦!
回覆刪除邊有十全十美, 佢可能有好多心事, 理唔到其他人(包括你)的感受.
過多一兩年, 你再睇番呢D事就覺得其實好閒, 有一個明白自己又識咗咁耐嘅朋友重重要.
唔係好多人可以有一個真心的朋友, 試吓忍吓佢囉. 唔想SO佢時, 你就唔好理佢囉.
講開佢放咗你地D相係佢結婚個VIDEO, 咁佢有珍惜你呢個FRIEND, 你都放開D啦! 個人會開心好多.
[版主回覆06/14/2010 15:25:00]佢有幾多心事啫, 最大嘅心事而家都攪掂晒啦! 不過, 咁又咁講, 連佢自己個亞媽唔舒服佢都唔問一聲架, 因為佢話覺得問亞媽好假喎! 所以有好多時我已經同自己講, 佢係咁架, 忍下啦!
但係一去到佢嗰個自私位, 我就真係火都嚟囉~!
佢老公識做人好多喎,你比著馮小姐,一定話係呢封啦
回覆刪除[版主回覆06/15/2010 10:19:00]我由始至終都係同佢老公好傾好多, 因為佢老公個性格同我都係一樣, 好直好快&好爽! 比起馮小姐就差九仗喇!
佢地兩個溝通到架?
回覆刪除[版主回覆06/15/2010 13:11:00]更係可以啦, 如果唔係點結婚喎!
不過可能因為我唔係當佢係屋企人, 所以就頂佢唔緊囉!