2010年6月4日 星期五

使唔使咁巴閉呀~

唔知係唔係馮小姐見我開始同佢講番嘢, 所以佢呢幾排成日都捉住我, 同我講佢結婚嗰d嘢, 一係就生bb嗰d嘢!

 

不過佢尋日一番嚟, 就第一時間同我講佢啱啱搭地鐵遇到件事好好笑架喎!

 

事原係佢坐左係到, 到左某個站有個男人拐下拐下咁行入嚟, 咁有個女人(個女人係唔識嗰個男人架)行去佢前面同佢講: "可唔可以讓個位比嗰個人坐呀?" 跟住馮小姐就答: "嘩! 我大住個肚架! 你叫我讓位呀?!"

 

馮小姐當時同我講嗰種語氣係好誇張同好大聲, 仲要做埋個手勢, 整個肚比我睇! 跟住我就話佢坐左係到可能人地睇唔到呢, 所以嗰個人先叫你讓位比人地啫! 跟住馮小姐就仲激動咁講: "咩睇唔到呀!!! 我坐左係到, 成個肚都凸晒出嚟啦(又做埋動作)!!!" (凸晒出嚟??????? 請問你有幾凸呀??????????)

 

去到呢個moment, 我都唔知仲點應佢! 佢而家3個月, 個肚有幾大呀, 企左係到, 都要望到好真先睇到佢有小小肚凸左出嚟, 咁你坐左係到, 雙腳上面仲有個手袋, 人地仲點會見到你個肚呀, 唔好玩啦, 你唔好同我講, 你下下都整個肚出嚟比人睇呀?!

 

而且, 使唔使咁巴練閉呀, 同人講: "嘩! 我大住個肚架! 你叫我讓位呀?!"  你估真係大住個肚就大練晒咩!!! 你而家3個月, 有d人鑼咁大個肚都冇好似你咁啦!!!

1 則留言:

  1. 真係巴咩閉呀佢, 我周不時都見到D鑼咁大個肚嘅冇人讓位, 我抱住(係抱住, 唔係咩住呀)熙熙都係一樣喇, 得嗰3個月肚就巴巴閉閉咁!佢應該隨身帶住個大聲公, 行到邊講到邊喇, 而家個肚得咁細已經咁喇~遲D你哋應該唔駛返工, 間公司應該唔夠佢行嘅~
    [版主回覆06/05/2010 12:28:00]原本我早幾日遲左番, 我都想打比佢叫佢等埋我, 等我拉閘開門, 但係諗左好耐都係冇打電話比佢!........不過, 唔知佢會唔會遲d打比我呢..........

    回覆刪除