2013年10月13日 星期日

辛苦豬仔!!!

星期一已經有輕微腸胃炎, 戒左幾日口開始好番喇, 不過就又開始有小小鼻水!  尋晚食飯時滕滕已經同我講佢唔餓, 所以只係比左半碗飯佢食!

未夠11點就已經話好攰, 瞓左落去不停咁有胃氣出時我已經心知不秒, 所以我已經整定左隻湯碗係床邊, 但係瞓到12點幾, 真係嘔到一床到係囉!

嘔完一大輪, 整好番晒成張床, 比左幾塊梳打餅同埋止嘔藥比滕滕食,跟住就再瞓番喇, 但係3點幾佢開始又唔妥, 又嘔, 而且仲痾水! 水, 我都唔敢比多佢飲, 因為我知道佢又腸胃炎喇, 我怕佢飲得多水隔一陣又嘔番晒出嚟!

雖然只係飲一啖水, 但係都照嘔囉! 嘔到黃膽水都嘔埋都仲有嘢嘔, 真係陰公!  一路嘔, 就一路痾, 痾左小小水之後個肚就不停咁陰陰痛, 但係又痾唔出喎! 我唯有坐係滕滕前面抱住佢, 希望佢咁攰時我可以旁下佢唔好咁辛苦!

又攪完一大輪之後, 未天光五點幾又嚟過! 今次就齋嘔痾唔出, 不過個肚又係陰陰痛到飛起囉!  因為之前比左藥佢食, 雖然嘔番晒出嚟, 但係又未夠4個鐘, 所以我都唔敢再比佢食喇, 就係之所以今次冇食藥, 就所以先可以真真正正咁瞓到11點幾!

貼左張紙叫個工人同我去dr到排隊, 所以起身冇耐就可以去睇醫生喇!


其實我覺滕滕真係好乖, 尋晚咁辛苦, 佢一d都冇發過皮氣, 佢肚痛痾水, 我想陪佢坐係佢前面, 佢居然怕太嗅會嗅襯我叫我出廁所喎! 真係傻豬仔囉, 媽咪點會怕嗅唔陪你啫!

直到今朝去睇醫生佢都冇"猛爭"過, 而且一起身時可能冇咩事就笑住咁同我講早晨! 所以其實你乖時, 我真係好鐘意好鐘意你架! 你想要咩玩咩, 只要唔過份, 媽咪一定會比你架! 


1 則留言:

  1. 滕滕真係好乖好勇敢呀~~
    [版主回覆10/22/2013 14:41:31]佢應該好捱得下!

    回覆刪除