上星期五同舊同事食飯, 其中一個個女已經14歲, 而個問題係由佢發問嘅! 當知道左滕滕晚晚同我一齊瞓之後, 佢就問我點解唔要個仔自己獨立, 怕唔怕佢大個做裙腳仔喎!
聽到佢問呢個問題, 我反問番佢做D咩行為先稱之為裙腳仔先?! 佢答我, 乜都問亞媽, 又冇主見, 樣樣嘢都唔識要亞媽做, 呢樣又唔LIKE嗰樣又唔得, 樣樣都要就晒佢等佢開心喇, 咁樣嘅行為就為之裙腳仔喎!
我同呢班同事識左19年, 係呢一刻我先發覺有D人嘅觀察力原來可以差得咁緊要! 居然識左我19年都唔知我係一個咩人!
同事都係關心我怕個仔第日大個做裙腳仔啫, 咁我就唯有續一解答佢囉! 第一, 我最憎人識做都唔去做! 第二, 冇主人嘅人其實都幾煩, 乜叉都問, 我老公就係呢D人, 所以我都唔希望個仔似佢老豆乜叉都走嚟問我囉! 第三, 如果呢樣唔鐘意嗰樣又唔鐘意, 咁就SORRY 喇, 你唔鐘意可以行開, 我絕對唔會為左討好你而所有嘢都遷就你囉!
諗深一層, 我呢個同事個女而家唔係裙腳女, 真係好好彩囉, 因為呢個同事係乜撚都話唔知, 過海係九龍尖沙咀食飯唔識路都話好驚, 所以應該係我擔心佢多D囉~
沒有留言:
張貼留言