2013年11月13日 星期三

我!幾時變左隻豬仔,我都唔知道。。。。。

滕: 哈哈~ 今日XXX同學喊! YYY同學又喊! ZZZ同學又喊! 我都有喊呀!

我: 仲咩事你又喊? 咁多同學又喊呀?

滕: 因為我地曵囉!~ 哈哈~

我: 咁跟住呢?

滕: 我地曵, 所以比老師罰企囉! 嘻~

我: 咁點解你比人罰, 而家都仲笑得出嘅?!

滕: 吓! 唔通喊到今晚咩! 豬仔!

滕滕講完呢句之後, 我真係無言囉, 因為如果我係佢, 我會唔出聲唔答, 因為話晒都比亞媽笑我咁都唔知醜嘛, 而我估唔到嘅係佢思想好直接地答我喊都喊唔到咁耐啦~  而家呢個年代, 真係又唔同左喇.......

沒有留言:

張貼留言