2013年11月10日 星期日

石硤尾~

襯住老公要番工, 我就今日番亞媽到食飯, 約左亞媽三點幾係石硤尾等, 去已經翻新重建左嘅美荷樓到懷免下惜日嘅石硤尾!



 
 
係石硤尾大嘅我, 居然今時今日先知道呢橦叫美荷樓喎! 我地細時, 只會認位置, 呢個位我地稱之為山邊嗰橦!


帶滕滕去, 係要比佢知道, 以前d人有幾窮, 間屋有幾細! 等佢感受下以前人嘅生活有幾簡單, 而佢而家嘅生活有幾多采多姿!


2 則留言:

  1. 搵日都要去下。假日多人嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 都多人, 不過可以接受, 因為未至於迫到好緊要嘅~ 有心理準備唔好以為好多嘢睇, 因為其實好快就已經睇完!

      刪除