距離上次見專科醫生, 應該大約兩個月到, 初初唔係好明, 點解覆診時間好似咁快, 因為政府嘢不嬲都唔方快得去邊, 今日見完醫生, 我開始明白點解要咁快就去覆診喇~
其實我一路都有問滕滕佢隻左眼情況係點, 有冇清楚到定係差唔多, 而滕滕比我嘅開心答覆就係清楚左小小, 清楚過以前好多! 所以今日去覆診我都心中有數, 應該係有進步架!
未見醫生, 我叫滕滕問下醫生佢好番左幾多, 有冇一半啦, 點不知佢今次唔知仲咩事怕醜喎, 死都唔肯問~ 而係醫生房, 佢聽到我同滕滕嘅對話, 佢就問滕滕係唔係有嘢問佢喎, 滕滕亦都鼓起左勇氣去問: 我想問下我隻左眼睛有冇好番一半呀?
點不知醫生比嘅答覆係: 有呀! 你好叻喎! 左眼睛好左好多, 你要繼續努力呀! 一路繼續遮眼, 直到好番都仲要遮多幾個月先可以叫做完成! 呢個moment, 我都忍唔住問醫生滕滕嘅進度啦, 而醫生都答我, 佢好番左有50% 以上, 如果遠視好左, 咁個弱視都會好番架!
吓~ 我一路以嚟都以為弱視好左先會改善遠視, 乜原來唔係架! 但係我又唔明, 既然醫生話滕滕好左50%以上, 咁點解副眼片嘅度數又唔洗換嘅?
一聽到醫生話改善左, 滕滕真係好識搵機會囉, 因為我話佢繼續努力去遮眼做練習, 好番晒我一定會送架車比佢, 而佢, 都唔執輸, 想我送架細車比佢先囉! 好~ 好~ 好~! 既然醫生都話進步左好多, 既然咁開心, 咁就送啦!
豬仔~ 你要繼續努力呀!
叻仔!!! 呢架車扺比佢啦!!!
回覆刪除所以就咁我又比佢坤左我比架車佢囉!
刪除咁有無換眼鏡片呀?
回覆刪除暫時唔需要住, 因為佢仲未係可以完全回復清楚, 應該係要清楚晒先至需要考慮換片!
刪除