2013年12月1日 星期日

尋日忙到虛脫! 早晚各一場wedding, 中午滕滕去上玩手指再加英文班, 上完堂趕番屋企剪頭髮, 成day冇停過!

雖然好充實, 原本應該都好開心, 不過夜晚嗰餐飲宴, 令到我唔like嘅心情勾起番!

夜晚呢餐係舊同事結婚, 咁耐以嚟我都只係得一班舊同事, 因為我冇轉過工! 呢份工, 唔開心多過開心, 但係點解我唔走, 因為做得太耐好多嘢都熟晒, 跟本"的"唔起心肝去搵工!

我自問係一個做得嘢嘅人, 因為我呢個department 一路都冇人走, 所以一路都冇得晉升, 再加上亞姐係一個極廢嘅人, 貪生怕死, 應該有人叫佢食屎佢都會去食, 所以跟本唔會有咩大躍進! 亞姐知我做得嘢, 所以有段時間叫我上大陸幫佢睇showroom, 佢話會有allowance比我! 其實有冇allowance 比我我跟本就唔在乎, 在乎嘅係我有得做各方唔同類型嘅工作, 所以我就一口答應左!

上大陸多左, 係香港嘅工作就更係做少左, 所以成班同事就投訴我話佢地workload大左, 而呢個廢柴亞姐居然叫我檢討下! 真係想吊佢老母囉, 我幫佢上大陸做嘢, 佢居然叫我檢討下! 所以我即時同佢講我唔上大陸喇, 而嗰幾個月嘅allowance 佢就當自己冇講過!

呢d咁樣嘅主管, 究竟係乜撚嘢人嚟架, 咁撚樣都做到主管, 真係好難怪d o靚憎九佢囉!

尋晚去飲, 呢個亞姐又做埋d九屎嘢! 前晚係whatsapp到約左5:30係causeway bay飲一陣嘢先上去, 九屎亞姐一路都唔覆, 過左好耐佢先答話唔去飲嘢, 不過就約我地7點係皇室堡樓下等埋一齊上去!  明知人地約左飲嘢, 就更係唔會7點咁早上去啦, 仲乜撚嘢要我地個個7點係樓下等你一個一齊陪你上去呢! 所以我笑住咁彈佢, 你唔飲嘢就自己上去啦, 仲係樓下又等?!  哈哈, 我講完佢唔答我! 到左尋日中午, 九屎亞姐又話去喎, 咁我又笑住彈佢啦, 你話唔去, 咁冇預你喎! 哈哈, 我講完佢即刻收皮話唔嚟!

係唔係痴九線架, 你當你自己係咩呀? 吊~ 你唔係以為你仲係好高吓嘛??? 年紀你就高! 而家都唔撚係一齊做嘢, 你唔撚係仲想個個日日裝香比你嘛???


嗰時我都唔撚服你, 而家唔該你去食屎啦! 滕滕見到你都同我講唔撚想見到你呀! 未見過你都唔撚鐘意你, 麻煩你就真係要檢討下喇!

2 則留言: