2013年12月26日 星期四

與表弟的Boxing day

今日好充實囉, 老公車我地去天水圍同堂家姐食lunch之後佢就番工, 我地就去睇戲踩板車, 跟住就上去佢屋企打邊爐!

表弟真係幾孤寒, 講明有車都唔借比表哥玩, 又話只係去睇戲唔請表哥上嚟玩, 結果, 兩條友玩到痴左線!



我地細時少不免會玩到玩埋一舊, 見滕滕同表弟玩到痴左線, 我就同堂家姐講尤得佢地啦, 我地以前細個都係咁, 有呢d經歷先開心架嘛~


 
 
癲左一輪, 就坐係到畫畫畫~


好似好專心咁呢~

番到屋企, 滕滕居然同我講"開心到爆~!" 對左表弟一day, 就已經用左個"爆"字, 再見多幾次, 我諗都幾大獲!




沒有留言:

張貼留言