我買左D玩具番嚟比滕滕練眼! 眼D嘢咁細粒, 我已經再三叮囑佢唔可以張D粒粒嘢放落個口同鼻到!
我知道呢條友仔真係充滿好奇心, 講明有電嘅嘢係唔可以放落水到, 結果唔試過唔心熄, 將屋企個無線電話放落盤水到, 結果唔洗講就更係壞左啦!
所以呢盤粒粒, 其實我都好驚架! 因為終有一日佢都會.......
就係今晚, 我同佢一齊執好收番埋時, 佢無啦啦對住我突然係到喊同我講: 媽咪! 我攞唔番出嚟呀!!!
當時聽到, 我都唔知發生咩事, 咩攞唔番出嚟呀? 滕滕當時其實已經個人好亂好驚, 講D唔講D, 咁我就問佢係唔係窒左粒嘢落個鼻到! 而滕滕就不斷咁點頭!
點算吖! 點算吖! 我唯有用手同佢"禁"住另外嗰邊鼻, 叫佢好似"生"鼻涕咁"生"佢出嚟啦! "生"左幾下都唔出, 如果真係出唔到嚟, 就要去醫院喇!
其實我都好驚, 當時個心都跳得好快, 而滕滕開始就大喊, 就係咁, 鼻涕多左, 佢再用多兩次力, 嗰粒木就噴左出嚟喇!
唉~ 大佬呀! 唔係樣樣嘢都要試架! 有D嘢唔試得架! 衰仔!

真係好貼題, 嚇到鼻哥窿都冇肉!
回覆刪除我個心當時真係嚇到跳左出嚟, 但係又唔可以比佢知, 又要扮鎮定喎!
刪除你個仔...可以做實驗家...
回覆刪除真係好多嘢都比佢整爛晒, 唔爛唔安落~
刪除